הישראלים בין העובדים המאושרים בעולם • ומה גורם יותר אושר משכר?

חברת דהפולס ביצעה מחקר שמדד את האושר של העובדים ב-136 מדינות בעולם במקום הראשון בכמות העובדים המאושרים נמצאות אוסטרליה, נורבגיה, דנמרק ושבדיה • את המקום השני חולקים עובדי ישראל עם העובדים בארה"ב
שייע קליין
כ"ח אב התשע"ז / 20.08.2017 12:16

אין עוררין על כך שמה שהופך עסק למשגשג – הם האנשים שעובדים בו. עובד מאושר נוהג להוציא מעצמו את המיטב בסביבת העבודה, אינו מחליף את מקום העבודה, ואף מגדיל ראש במרבית המקרים.

 ממחקר חדש שערכה חברת ההייטק הישראלית dapulse, במטרה לגלות מה דרוש כדי להפוך עובדים למאושרים, עולה כי צריך לאפשר להם ללמוד ולהתפתח במקום העבודה.

מתוצאות המחקר עולות סיבות נוספות התורמות לתחושת האושר – ואלו הן, בסדר יורד: תעסוקה בתחום שיש לעובד תשוקה לגביו; עבודה בחברה המייצרת שינוי חיובי בעולם; תחושת הכרה אישית; עבודה בחברה מובילה בתחומה; איזון בין עבודה לחיים הפרטיים; ולמרבה ההפתעה השכר הוא הגורם שהכי פחות משפיע על מידת האושר בעבודה.

חברת דהפולס, המפתחת פלטפורמה לניהול משימות ותקשורת בין עובדים במקומות העבודה, ביצעה את הסקר בקרב 10 אלף עובדים מ-136 מדינות בהן היא פועלת.

החברה גם ערכה השוואה בין עובדי המדינות השונות שהשתתפו בסקר מול מקביליהם ברחבי העולם – ומתברר שהישראלים נמנים בין העובדים היותר מאושרים בעולם.

במקום הראשון בכמות העובדים המאושרים נמצאות אוסטרליה והמדינות הסקנדינביות – נורבגיה, דנמרק ושבדיה. את המקום השני חולקים עובדי ישראל עם העובדים בארה”ב. במקום השלישי מדורגים עובדים בדרום אמריקה, בעיקר במקסיקו וארגנטינה. במקום הרביעי עד העשירי בסדר יורד נמצאות אוסטריה, הולנד, פינלנד, אנגליה, בלגיה, צ’כיה וצרפת.

דברי רועי מן, מנכ”ל דהפולס: “העובדים הישראלים נמצאים במקום טוב בעולם מהסיבה שאחד הדברים שתורמים לאושר בעבודה הוא היכולת של אדם להתבטא ולהשפיע, וזה משהו שטבוע בתרבות הישראלית בניגוד למקומות אחרים בעולם.

“לאושר בהחלט יש השלכות. עובדים שמאושרים בעבודה יפגינו מוטיבציה גבוהה יותר וכפועל יוצא יהיו יעילים יותר, נאמנים יותר, מחויבים כלפי מקום העבודה וישמשו כשגרירים של החברה”.

dapulse  הוקמה בשנת 2012 על ידי רועי מן וערן זינמן ומציעה פלטפורמה לניהול משימות במקום העבודה, על ידי ניהול בני אדם ולא בניהול אוסף משימותיהם הבלתי נגמר.

בין הלקוחות של החברה ניתן למנות את אדידס, אובר, סמסונג ו-Wix . החברה גייסה 25 מיליון דולר ותעסיק 100 עובדים עד סוף השנה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות