הפרקליט של נתניהו: “עדות ארי הרו לא תפיל את ביבי, כל עוד לא ישקר”

עורך דין עמית חדד, פרקליטו של נתניהו, אומר בראיון שהעניק לג'רוזלם פוסט, כי הרל"ש לשעבר של ראש הממשלה לא מדאיג אותו: "להבדיל משולה זקן, הרו לא העיד נגד נתניהו"
אריה ריבקינד
כ"ג אב התשע"ז / 15.08.2017 10:42

עו”ד עמית חדד, פרקליטו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, אמר בראיון מיוחד שהעניק לעיתון הג’רוזלם פוסט, כי הוא “לא מודאג” – והסביר: “נתניהו לא ביצע שום עבירה הקשורה לשחיתות. כל עוד ארי הרו לא ישקר, זה לא ישתנה”.

במהלך הראיון חזר עו”ד חדד שוב ושוב על חשיבותה של הנאמנות וההקרבה העצמית.

על תיק 1000, בו נחשד נתניהו בקבלת מתנות וטובות הנאה מהמיליארדר ארנון מילצ’ן, אמר חדד כי אין פה מקום לפלילים.

“כשאתה מנסה לעשות סדר, אתה רואה שחוק המתנות לא רלוונטי, כי הוא תקף אך ורק למתנות שניתנו לאיש ציבור בשל תפקידו כאיש ציבור”, הסביר עורך הדין מדוע נתניהו לא ביצע עבירה על החוק, והוסיף כי בין נתניהו לבין ארנון מילצ’ן, המיליארדר שחשוד במתן משקאות אלכוהוליים וסיגרים בשוווי של עשרות אלפי שקלים למשפחת נתניהו, “שררה ידידות מופלאה, הם היו כמו אחים”.

חדד הדגיש כי אין מדובר גם בעבירת שוחד מכיוון שלא ניתן לנתניהו כסף ולא ניתנה למילצ’ן אף תמורה בעקבות המתנות שנתן, לטענתו.

על תיק 2000 – שיחותיו של נתניהו עם מו”ל ידיעות אחרונות, נוני מוזס – אמר חדד כי נתניהו עשה הכל כדי לחזק את מעמדו של ‘ישראל היום’, ובוודאי לא להחליש אותו.

חדד התייחס לעד המדינה, ארי הרו, ואמר כי משפחת נתניהו ראתה בו “חבר אהוב במשפחה ובן בית”, אך הוסיף כי ברור לו שהמהלך שלו היה קשה לו. חדד גם ציין שלהבדיל משולה זקן, עוזרתו של ראש הממשלה אהוד אולמרט, אשר הביאה בסופו של יום להרשעתו, הרו לא העיד נגד נתניהו.

עורך דינו של הרו, עו”ד רועי בלכר, אמר בתגובה, כי הוא “בטוח שבעתיד, כאשר כל הפרטים והעובדות ייחשפו, לא יישאר ספק בנוגע למחויבותו של הרו לישראל וכל מי שהוא עבד בשבילו בספירה הציבורית”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות