“תמיד נסעתי ככה” • השוטרים היו בהלם: ברכב הפרטי היו 9 נוסעים

השוטרים שעצרו את הרכב, ספרו את מספר הנוסעים - ונדהמו: לא פחות מ-9 נוסעים בתוך רכב פרטי אחד - כאשר מתוכם 3 ילדים בגילאים 3-5 ישובים בתוך תא המטען • האב, בשנות ה-40 לחייו, תושב אזור השומרון - טען להגנתו: "תמיד נסעתי ככה ולא עשו לי כלום"
חיים טוויל
כ"א אב התשע"ז / 12.08.2017 22:43

תקופת הקיץ, בה  רבים יוצאים לנופש ובילוי בחיק המשפחה, מציפה גם את חוסר האחריות של נהגים בהובלת נוסעים, כשהם לא חגורים וללא התקני ריסון.

ביום שישי, סמוך לשעה 10:00 בבוקר, במהלך פעילות אכיפה של המשטרה כנגד עבירות בריונות ומסכנות חיים –  זיהו שוטרי אגף התנועה רכב פרטי מדגם סטיישן כשהוא נוסע בכביש 65 לכיוון צפון, באזור צומת קציר. לתדהמת השוטרים, הם הבחינו כי בתוך תא המטען ישובים ילדים קטנים.

מיד עם זיהוי סיכון הילדים, התבקש הנהג לעצור בצד הדרך.

השוטרים שניגשו לרכב ספרו את מספר הנוסעים שהיה לא פחות מ-9 נוסעים בתוך רכב פרטי אחד – כאשר מתוכם 3 ילדים בגילאים 3-5 ישובים בתוך תא המטען.

לנהג הוסברה חומרת העבירה והסיכון הכרוך בהובלת נוסעים בתא המטען. הנהג, בשנות ה-40 לחייו, תושב אזור השומרון – טען להגנתו: “תמיד נסעתי ככה ולא עשו לי כלום”.

בשלב זה השוטרים ווידאו כי הנוסעים הועברו לרכב אחר, והם יושבים בצורה בטוחה וחגורים בהתאם.

רכב, חרדים, ילדים

כנגד הנהג נרשם דו”ח בגין נהיגה בחוסר זהירות והוא קיבל זימון לשיפוט מהיר בבית משפט.

מחקרים מראים כי, חומרת הפגיעה בזמן תאונה חלילה, עלולה להיות חמורה יותר ואף קטלנית אם נוסעי הרכב אינם חגורים או רתומים לכיסאות בטיחות.

רכב, חרדים, ילדים

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    סתם התעללות
    13/08/2017 09:15
    יהודה
  1. כל הנוסעים היו חגורים, כמו שרואים בתמונה, וזה רק עניין של רישומים שכנראה לא הלך למשרד התחבורה לאשר את הספסל. וזה בכלל לא מסוכן כי יש הרבה מכוניות שזה רשמי.