“אני לא שולה זקן”: בנה נדב מותח ביקורת חריפה על אמירתו של הרו

נדב זקן, בנה של שולה זקן, פרסם פוסט בדף הפייסבוק שלו ותקף את אמירתו של ארי הרו: "אמא עברה שבעה מדורי גיהינום ולא שיתפה פעולה עם רשויות החוק בניסיונם להפיל ראש ממשלה מכהן"
אריה ריבקינד
ט"ו אב התשע"ז / 07.08.2017 18:42

נדב זקן, בנה של שולה זקן, מתייחס בפוסט שכתב בעמוד הפייסבוק שלו לדבריו של ארי הרו, עד המדינה בחקירות נתניהו – שטען: “אני לא שולה זקן”.

“בואו נדייק בדברים על מנת לא לאבד את הפרופורציות: ארי הרו צודק. הוא ‘לא שולה זקן’. “הוא צודק כי שולה זקן עברה שבעה מדורי גיהינום ולא שיתפה פעולה עם רשויות החוק בניסיונם להפיל ראש ממשלה מכהן – ראש ממשלה שנבחר על ידי הציבור, ויצאה למאבק משפטי ארוך של 8 שנים”, כותב בנה של שולה.

“ארי הרו צודק, הוא לא שולה זקן, להבדיל ממנו היא ניהלה שנים משפטים לא לה, בידיעתה את גובה המחיר, רק בכדי לאפשר לפטרונה להגן על עצמו, כאמור עד לשלב שהוא עצמו בגד בה, הפנה לה את גבו והפיל (סליחה, ניסה להפיל) את כל עוולותיו עליה – ובינינו, ובכל זאת המשיכה להגן עליו ובהתנהגותה הזו ‘העניקה’ לו שני זיכויים.

נדב מוסיף: “ארי הרו צודק, הוא לא שולה זקן, הוא חתם על ההסכם הראשון שהובא לו ועוד במערכה הראשונה. ארי הרו צדק. הוא אינו דומה לשולה זקן שלקחה אחריות על מעשייה שלה מהיום הראשון!

“ואולי כדאי להגיד זאת אחת ולתמיד: אמא לא הפילה את אולמרט בכדי לחמוק מעונש. היא לא הפילה אותו כלל – הכל נעשה במו ידיו! הוא בעצמו. הוא ולא אחר”.

בנה של שולה זקן המשיך: “אדון הרו, אינני מתיימר להבין או להיכנס לתוך נבכי החקירות בהן אתה מעורב. כל שאגיד: עד מדינה לעולם יהיה אדם שפשע וחטא. הפכת לעד מדינה ובחתימתך אישרת את עוולותיך. עזוב את ההשוואות המיותרות. אל תשתמש באימי בכדי לנקות את שמך – קח אחריות! אין מקום לפופוליזם זול”.

אמש (ראשון) פורסמו בחדשות 2 לראשונה הדברים שאמר הרו למקורביו: “זה לא דומה (-לשולה זקן) – זה לא שעברתי על החוק יחד עם נתניהו ועכשיו אני מחפש להפיל את זה עליו כדי לחמוק מעונש. מאשימים אותי בעבירה שאיננה קשורה אליו ולדעתי לא עברתי אותה”.

הוא הוסיף: “לא חשבתי בזמן אמת שאלה עבירות פליליות וגם עכשיו אני לא מתיימר לקבוע זאת. לכן הטענה שזה ‘לפתוח על נתניהו’ איננה נכונה. זה לא עולם המושגים שלי בכלל”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות