הקמת עיתון חדש? גורם בכיר בש”ס: “דווקא בשבוע שחל בו?”

מנכ"ל תנועת ש"ס שיגר הודעה לנציגים מכל רחבי הארץ, בה הוא מבקש לשריין את יום ראשון הקרוב לטובת "כינוס נציגים בו תימסר הודעה חשובה מפי יו"ר התנועה" • הערכות: דרעי יכריז על הקמת עיתון חדש שיתחרה ב'יום ליום' • גורם בכיר בש"ס: "דווקא בערב ט' באב להגביר את הפירוד?!"
חיים בוזגלו
ה' אב התשע"ז / 27.07.2017 23:02

שבוע לאחר הרכישה המפתיעה של ‘יום ליום’, ביטאונה של תנועת ש”ס, רגע לפני קריסתו – כפי שנחשף לראשונה בחרדים 10 – בצמרת ש”ס חוששים ומנסים להקים אלטרנטיבה חדשה.

בהודעה ששיגר היום (חמישי) מנכ”ל ש”ס חיים ביטון אל פעילי המפלגה ונציגיה ברחבי הארץ – תחת הכותרת “כינוס נציגים בו תימסר הודעה חשובה מפי יו”ר התנועה” – הוא כתב:

“מתכבד אני הזמינכם לכנס נציגים שלא מן המניין שיתקיים ביום ראשון הקרוב באולמי ‘שערי העיר’ ירושלים בשעה 17:30 אחה”צ”. הוא הוסיף: “הכינוס חשוב מאוד ועל כן השתתפותכם חובה שהיא זכות”.

ההודעה ששוגרה עוררה רחש בחש מתחת לפני השטח של ש”ס, בניסיון להבין מה היא ההודעה החשובה שצפוי השר דרעי למסור, ומדוע מתכנסים כנס בהול.

לפי פירסומים שונים, דרעי צפוי להכריז על הקמת עיתון חדש, שיהווה תחליף לעיתון הבית עד לא מכבר – ‘יום ליום’.

חיים ביטון, הודעה, פעילי שס

כפי שדווח בחרדים 10, שוררת מתיחות ממושכת בין יו”ר ש”ס השר אריה דרעי לראשי עיתון ‘יום ליום’. לדברי השר דרעי, העיתון אינו מייצג את ש”ס עוד, ולכן יש להקים אלטרנטיבה ראויה.

אלא שלפני כשבוע בוצעה רכישה של העיתון בידי אשת העסקים החרדית נעמה עידן, שרבים מבני משפחתה נמנים על בכירי ש”ס, ובסביבתה קיוו כי יוכלו לפתוח בעידן חדש ביחסי תנועת ש”ס והעיתון הספרדי, הנחשב לביטאון המפלגתי.

אולם כעת נראה, כי ככל הנראה בש”ס החליטו שלא להמתין ולצאת לדרך חדשה – עיתון שיתחרה ב’יום ליום’ על הציבור הספרדי.

על פי התכנון, “ההודעה החשובה” של השר דרעי צפויה להימסר לנציגים שיתאספו מכל רחבי הארץ כבר ביום ראשון הקרוב, אלא שהעיתוי של הכנס – ערב תשעה באב – הצליח להרגיז לא מעט גורמים.

בשיחה שהגיעה לידי חרדים 10 נשמע יו”ר ש”ס באחת הערים החשובות בארץ מלין על העיתוי האומלל בו מבקשים למעשה להעמיק את הפילוג הספרדי – וליצור פירוד חדש בתוככי הציבור הספרדי שונא המחלוקות.

“בשבוע שחל בו תשעה באב זו הבשורה הכי טובה שאפשר לקבל מש”ס”, אמר בספק ציניות ספק בעצב – והוסיף: “ממתי מכריזים על הקמת משהו חדש בתשעת הימים?”

לדבריו, אין בכוונתו להגיע לכינוס הזה. “אני לא מתכוון להגיע. יש לי דברים חשובים הרבה יותר שאני צריך לטפל בהם ובשביל הודעה שכזאת אין לי סיבה לנסוע עד ירושלים”.

מתנועת ש”ס לא התקבלה תגובה. לכשתתקבל נפרסמה.

הדפס כתבה

3 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    אטיאס לא יציל את שס
    28/07/2017 00:18
    נחשון
  1. הוא חולם שאריאל אטיאס יציל את שס מהתמוטטות שלה.לא עיתון ולא אטיאס יצליחו לשקם את שס

  2. שוב, אין דבר כדוגמתו..
    28/07/2017 09:01
    שלמה
  3. המפלגה המושחתת חושבת שעל ידי הוצאת עיתון חדש, יבוא קהל חדש.. כמה שטויות. אם לא החך טוב בעיתון הקודם שהנפיקו, גם עכשיו לא. כמה בורות לספרדים… מתי יבינו שהם מתנהגים כמו צ׳חצ׳חים?

  4. הוא לא מעודכן
    28/07/2017 18:21
    האריה גמור
  5. אריה השנים שלך בכלא וולא השכלת ללמוד מה קורה בעולם.והשבבניק שלך שלוחש לך באוזן רק מטעה אותך
    בעידן שעתונים נסגרים רק עצת אחיתופל הזויה כמוך יכול לפתוח עוד עיתון. חלאס טימאתה את המחנה צא בחוץ