אלאור אזריה שוחרר מצה”ל למעצר בית: התקבל בבלונים ושלטי תמיכה

אלאור, ששהה במעצר פתוח בבסיס נחשונים, עבר למעצר בית בבית הוריו ברמלה - עד לסוף החודש, אז יכריעו שופטי בית הדין לערעורים בערעור שהגיש
חיים טוויל
כ"ו תמוז התשע"ז / 20.07.2017 10:04

אלאור אזריה, החייל שהורשע בהריגת מחבל פצוע בחברון בשנה שעברה, שוחרר הבוקר (חמישי) למעצר בית, עד להכרעה בערעור בעונשו בסוף החודש.

אזריה הגיע לביתו בסביבות השעה 06:00 והתקבל בחום מצד משפחתו וחבריו. על ביתו נתלו בלונים ושלטים הנושאים את הכיתוב: “תהיה חזק. אל תישבר. אוהבים אותך חבר. העם איתך ומצפה לשובך”, ו”כמה טוב שבאת הביתה”.

עד כה שהה אזריה במעצר פתוח בבסיס נחשונים. השבוע דחה בית הדין הצבאי את בקשת עורך הדין יורם שפטל, המייצג את החייל, לאשר לאזריה מעצר בית חלקי.

לפי ההחלטה, הוא יורשה לצאת מביתו רק לתפילות השבת בבית הכנסת – בליווי בן משפחה.

חבריו לשירות הצבאי של אזריה השתחררו שלשום. עם שחרורם, בבית החייל בירושלים, הם לבשו חולצות שעליהן נכתב: “גדוד שמשון מצהיר – אלאור אזריה זכאי”.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    למה מעצר בית מלא ? למה ההתאכזרות הזו ללוחם צה"ל מצטיין שנכון ירה אבל ירה ברוצח ששניות לפני יכל להרוג אותו ואת חבריו למה ההתאכזרות. הזו ?
    20/07/2017 15:01
    @@@
  1. התובע מייצג את צה”ל אני מתביישת !!!

  2. אלאור אזריה קרא בפנים
    30/07/2017 12:38
    Yael Brons
  3. אלאור פעל בדיוק אבל בדיוק לפי כל הכללים והחוקים 100% מגיעה לו צל״ש , עלייה בדרגות משמעותית, פיצוי הולם על כל מה שנעשה נגדו כולל ריבית והצמדה + עגמת נפש +קצבת מענק למשפחתו קבוע על כל העוול שנגרמו להם לאלאור ושיקום 3 שנים