צפו • צה”ל מציג: חיזבאללה אוסף מודיעין נגד ישראל ונערך למלחמה

11 שנים לאחר מלחמת לבנון השנייה: צה"ל חושף סרטונים המציגים את פעילות החיזבאללה,בדרום לבנון • בין החומרים: איסוף מודיעין בקרבת הגבול, התחמקות מפקחי האו"ם ומפות של תוואי הפעילות
חיים טוויל
כ"ה תמוז התשע"ז / 18.07.2017 21:38

צה”ל פרסם הערב (שלישי) שני סרטונים המציגים כיצד ארגון הטרור חיזבאללה מפר את החלטת האו”ם 1701.

החלטה 1701 שאושרה במועצת הביטחון של האו”ם באוגוסט 2006, קראה להפסקת אש בין ישראל לחיזבאללה במלחמת לבנון השנייה, תוך פריסת כוח או”ם חמוש וצבא לבנון בדרום לבנון, על מנת למנוע מארגון חיזבאללה להמשיך לפעול בשטח לבנון.

בסרטון הראשון מוצג כיצד חיזבאללה מצליח לשמור על חשאיות כוונותיו, תוך שהוא חומק מביקורת יוניפי”ל באמצעות התרעות מקדימות מצבא לבנון.

בסרטון נראית פעילות ארגון ‘ירוק ללא גבולות’ על שני רבדיה – הגלוי והסמוי. בתחילה מוצג הארגון כשומר קבע ומופיעות תמונות נופים לצד קטעים מהשתתפותם של נסראללה ואנשי חיזבאללה בפעילות שונות בחסותו. לאחר מכן, נחשף כי מדובר במסווה אזרחי לפעילות מודיעינית לשם פגיעה בישראל.

מערך האיסוף של חיזבאללה:

ארגון הטרור הולך ומתבסס בדרום לבנון, ואף הקים תשתית צבאית של רקטות המכוונות לצפון ישראל, תוך ידיעה שבכך הוא מסכן את האוכלוסייה.

הסרטון השני מציג את מערך האיסוף של חיזבאללה בדרום לבנון – החל מפרטיהם של שני פעילים אשר נצפו בעודם אוספים מודיעין על ישראל וכלה במפות ותמונות, המעידות על תוואי הפעילות של הארגון בסמוך לגבול.

 

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות