נתניהו: “בטח ישאלו אתכם אם אני מזיע או לחוץ – אני ממש לא”

ראש הממשלה כינס מקורבים להתייעצות לנוכח 'מסע ההכפשות' המתנהל נגדו בתקשורת: "יריבים פוליטיים והתקשורת חברו יחד כדי להרשיע אותי. מנסים להפיל אותי ואת הליכוד. אי אפשר להאשים את ראש הממשלה בכל חקירה" • ח"כ מיקי זוהר: "אנו יוצאים להתקפה, נמאס מכל ההכפשות"
אריה ריבקינד
י"ט תמוז התשע"ז / 13.07.2017 14:16

ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש בצהרים (חמישי) עם שרים וח”כים מסיעת הליכוד, וביקש מהם לצאת לקמפיין תמיכה בו, בעקבות שורת הפרסומים על החקירות בפרשת בזק ובפרשת הצוללות.

נתניהו הציג בפגישה עם השרים והח”כים את גרסתו לפרשת הצוללות ולדוח המבקר. לדבריו, בפרשת הצוללות הוא כלל אינו חשוד, כפי שהבהיר משרד המשפטים, ואילו בפרשת בזק, משרד המשפטים קבע בדו”ח: “ראש הממשלה לא קיבל החלטות שנויות במחלוקת… לא הייתה החלטה שהיטיבה עם בזק באופן ספציפי שניתן להצביע עליה כהחלטה שעשויה להיות שנויה במחלוקת וככזו שעשויה להיות נעוצה בשורשה בפגם של ניגוד עניינים”.

נתניהו אמר במהלך ההתייעצות שקיים עם מקורביו: “מאחורי מסע ההכפשות הזה אין שום עובדות. בדיוק ההפך הוא הנכון. מדובר בקמפיין של יריבים פוליטיים וכלי תקשורת, שחברו יחד כדי להרשיע אותי, למרות שחפותי עדיין עומדת, וכדי להפיל אותי ואת הליכוד”.

ראש הממשלה ביקש ממקורביו: “להתגייס להגנה על האמת נוכח מסע ההכפשה המתוזמן שמתנהל בתקשורת. אי אפשר להאשים את ראש הממשלה בכל חקירה”.

ראש הממשלה הודה לח״כים ולשרים על תמיכתם הברורה בו והדגיש כי “התשובה הטובה ביותר למסע השקרים היא לומר בקול ברור את האמת”.

במהלך הפגישה אמר ראש הממשלה למשתתפים: “בטח ישאלו אתכם אם אני מזיע או לחוץ – אני ממש לא”.  נתניהו הדגיש כי השרים וחברי הכנסת לחצו לקיים את הפגישה כדי שכאשר הם מופיעים התקשורת הם יידעו מה להשיב, משום שאינם מכירים את הנתונים ואת גרסתו – ולכן מתדרך.

לפגישה הוזמנו השרים יריב לוין, זאב אלקין, צחי הנגבי ואופיר אקוניס, יובל שטייניץ ומירי רגב, יו”ר הקואליציה דוד ביטן והח”כים יואב קיש, אמיר אוחנה ומיקי זוהר. השרים זאב אלקין, יריב לוין ויובל שטייניץ לא השתתפו בגלל התחייבות קודמות.

ח”כ מיקי זוהר אמר בסיום הפגישה: “אנו יוצאים להתקפה, נמאס מכל ההכפשות הבלתי נסלחות כלפי רה”מ, יש בידינו נתונים חותכים שאין לראש הממשלה שום קשר לאף אחת מהפרשות המדוברות. הגיע הזמן להפסיק לנסות להאשים אותו בכל דבר שקורה במדינה. צריך לחדול מהגישה הבלתי סבירה הזו בה תמיד ראש הממשלה אשם עד שלא יוכח אחרת”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    מיקי זוהר טוען שנמאס מההכפשות אבל לא טוען שנמאס מהשחיתויות .
    13/07/2017 21:30
    רחל
  1. לאיזו תת רמת ערכית מגיע מיקי זוהר. מדבריו מסתבר שמבול השחיתויות בארץ זה בסדר גמור ולא נמאס מהם. מתקבל הרושם שלדעת מיקי זוהר שחיתויות – כן ירבו יהיה מבורך. ממה כן נמאס? מההכפשות. האם מיקי זוהר באמת לא מבין שהדג מסריח מהראש? האם לא מבין שאין הכפשות אלא רק גילוי האמת? הממשלה פשטה את הרגל אם כך טוען נבחר ציבור.