“קשר ידיו עם חיתול, טלטל חזק”: כתב אישום נגד אבי התינוק מחדרה

כתב אישום חמור הוגש נגד אבי התינוק גבעת אולגה, בגין שורת עבירות חמורות - בהן התעללות בחסר ישע, תקיפת קטין וגרימת חבלה חמורה • לפי כתב האישום, התינוק טולטל תקופה ארוכה ועבר התעללות קשה • חשש שאיבד את מאור עיניו לצמיתות
חיים טוויל
י"ט תמוז התשע"ז / 13.07.2017 12:42

פרקליטות מחוז חיפה הגישה היום (חמישי) לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד האב מגבעת אולגה שהתעלל בבנו התינוק בן התשעה חודשים. האב מואשם בהתעללות בחסר ישע, תקיפת קטין וגרימת חבלה חמורה.

אמו של התינוק מופיעה כעדת תביעה, ושוחררה למעצר בית. בהמשך יוגש כנגדה כתב אישום על כך שידעה על המתרחש ולא דיווחה לרשויות.

כתב האישום מייחס לנאשם ביצוע עבירות של חבלה חמורה בנסיבות מחמירות, תקיפת קטין הגורמת לו חבלה חמורה על ידי אחראי, תקיפת קטין הגורמת לו חבלה של ממש על ידי אחראי, התעללות בקטין וחסר ישע על ידי אחראי.

על פי כתב האישום, האב נהג לתקוף את הקטין, בעוד האם נהגה לחפות על מעשיו והלבישה אותו בבגדים ארוכים, כדי להסתיר את החבלות.

בכתב האישום נטען כי האב נהג לקשור את ידיו של התינוק באמצעות חיתולי בד לעגלה בה ישן, מאחר והתינוק הרבה לבכות. בנוסף, האב נהג לאחוז בזרועותיו של התינוק ולטלטל אותו בחוזקה. כתוצאה ממעשיו נגרמו לתינוק סימני חבלה.

באחד הטלטולים של האב החל התינוק לפרכס ולאבד את הכרתו. הנאשם ורעייתו הבהילו את התינוק לבית החולים ‘הלל יפה’ בחדרה כשהוא במצב קשה ומחוסר הכרה.

במהלך הבדיקות הרפואיות התברר כי התינוק סובל מדימום פנימי, נזק מוחי וחבלות שונות בחלקי גופו. בין הפגיעות גם קיים חשש שהתינוק איבד את מאור עיניו לנצח, וכי הוא סובל מנזקים גופניים נוספים בלתי הפיכים.  עד כה נאלץ התינוק לעבור שני ניתוחים בעיניים, בניסיון להציל את מאור עיניו.

בהמשך הועבר התינוק לטיפול בבית החולים ‘דנה’ בתל אביב, כשהוא עדיין מחוסר הכרה, אך מאז מצבו השתפר.

מחקירת המשטרה עולה, כי מדובר בבני זוג חרדים, חוזרים בתשובה מרחובות, שעברו בשנים האחרונות מעיר לעיר עד שהשתקעו בגבעת אולגה.

הם אינם מוכרים לרווחה וללא עבר פלילי.

הפרקליטות הגישה בקשה למעצר עד תום ההליכים של האב. הוא מכחיש את המיוחס לו.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות