“טרף קל” • אישום נגד משה פישר מב”ב: מעשים חמורים ב-3 קטינים

הוגש כתב אישום נגד משה פישר, בן 53 מבני ברק: ריבוי מקרים של מעשים חמורים בשלושה קטינים, שניים מהם תוך ניצול יחסי תלות ומרות • "מעשיו מלמדים על דפוס פעולה, ביצירת קשר קרוב עם הקטינים, טרף קל, באופן שנהג לבלות עימם, להסיע אותם ולרכוש עבורם מוצרים שונים"
חיים טוויל
י"ח תמוז התשע"ז / 12.07.2017 10:59

פרקליטות מחוז ת”א הגישה הבוקר (רביעי) לבית משפט השלום בעיר כתב אישום נגד משה פישר, בן 53 מבני ברק, בגין ריבוי מקרים של מעשים חמורים בשלושה קטינים, שניים מהם תוך ניצול יחסי תלות, מרות ועבודה, והטרדה.

הקטינים הינם בני 13-15.

לפי כתב האישום, שהוגש בידי עו”ד מיטל מור, בין החודשים אפריל-מאי 2017 העסיק הנאשם שני קטינים בני 15 בעסק שבבעלותו, תמורת תשלום.

במהלך התקופה נהג הנאשם להסיע את הקטינים, ביחד עם חברם, קטין בן 13, ברכבו, במסגרת שעות העבודה ומחוצה לה, למקומות שונים בארץ. כמו כן במהלך התקופה נהג הנאשם לבלות בחברת הקטינים ואף נהג לקנות עבורם מוצרים שונים, ובין היתר בגדים, טלפון נייד, אופניים חשמליים, דברי מזון ושתייה וסיגריות.

במסגרת יחסי המרות ששררו בין הנאשם לבין שני הקטינים, קיים הנאשם שיחות והתכתבויות בעלות אופי לא ראוי עם הקטינים ואף ביצע בקטינים במספר הזדמנויות, במועדים שונים, מעשים חמורים, תוך ניצול יחסי המרות.

כמו כן הפנה הנאשם לקטינים הצעות והתייחסויות לא ראויות תוך ניצול יחסי תלות, מרות ועבודה.

בבקשת המעצר כתבה עו”ד מור: “מעשיו של המשיב, המפורטים בכתב האישום, מלמדים על דפוס פעולה בו נקט המשיב, ביצירת קשר קרוב עם הקטינים, טרף קל, באופן שנהג לבלות עימם, להסיע אותם ולרכוש עבורם מוצרים שונים וזאת על מנת לרכוש את אמונם ולהביא לקרבה וליצירת תלות בינם לבין המשיב. המשיב ניצל את יחסי התלות, העבודה והמרות שנוצרו בינו לבין הקטינים וביצע בהם מעשים במספר רב של הזדמנויות.”

הפרקליטות הגישה בקשת מעצר עד תום ההליכים.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות