אחד מהנחקרים ב’פרשת הצוללות’: עו”ד דוד שמרון, פרקליטו של נתניהו

שמרון, פרקליטו של נתניהו בהליכים משפטיים שונים, מייצג גם את איש העסקים מיקי גנור שתיווך את עסקת הצוללות • נעצר ביום שני בבוקר, ונשלח למעצר בית • שמרון: חש הקלה שניתנת לי הזדמנות להציג את עמדתי
חיים טוויל
י"ח תמוז התשע"ז / 12.07.2017 10:37

הותר לפרסום: עו”ד דוד שמרון, פרקליטו של ראש הממשלה בנימין נתניהו ובן דודו – הוא אחד החשודים שנחקרו השבוע ב’פרשת הצוללות’.

שמרון, המייצג גם את איש העסקים מיקי גנור, שתיווך את עסקת הצוללות בין תאגיד טיסנקרופ הגרמני לישראל, נעצר ביום שני בבוקר ונשלח למעצר בית.

עו”ד עמית חדד ממשרדו של יעקב ויינרוט, המייצג את שמרון, מסר הבוקר: “למרות סיטואציה לא פשוטה, מבחינה אישית ומקצועית, במידה רבה עו”ד שמרון חש הקלה על כך שסוף-סוף ניתנת לו ההזדמנות להציג את עמדתו המלאה ואת נקודת המבט שלו בפני רשויות החוק.

“עו”ד שמרון פעל בהתאם לחוק. הוא שיתף פעולה באופן מלא עם חוקריו, ובטוח כי רשויות החוק יגיעו לאותה המסקנה. עו”ד שמרון יעמוד לרשות החוקרים בכל עת שבה יבקשו זאת”.

במרכז ‘פרשת הצוללות’ עומדות שתי עסקאות רכש של צוללות וספינות מגן.

החקירה הפכה לפלילית בחודש בפברואר וביום שני האחרון עיכבה המשטרה שישה חשודים, בהם מיקי גנור, תת-אלוף (במיל’) אבריאל בר יוסף ועו”ד רונן שמר, בחשד למעורבות בפרשה.

גנור הוא האדם שתיווך בעסקת הצוללות ומעצרו הוארך עד מחר. רונן שמר עובד במשרדו.

בר יוסף שימש בעבר ממלא מקום ראש המל”ל ומונה על ידי נתניהו לתפקיד ראש המל”ל, אך המינוי בוטל לאחר שהתברר כי מתנהלת נגדו חקירה פלילית. גם מעצרו הוארך עד מחר.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות