איבד הראייה: אישום חמור יוגש נגד ההורים מחדרה שהתעללו בתינוק

נגד זוג ההורים הצעירים, חוזרים בתשובה מגבעת אולגה בחדרה, שנעצרו בחשד להתעללות בבנם בן ה-9 חודשים - הוגשה הצהרת תובע, בדרך לכתב אישום חמור • הפעוט עדיין מאושפז - וקיים חשש כי איבד את ראייתו לנצח
חיים טוויל
י"ז תמוז התשע"ז / 11.07.2017 12:28

כשבוע וחצי לאחר שנחשפה ההתעללות: המשטרה הודיעה הבוקר (שלישי), כי הצליחה לבסס תשתית ראייתית כנגד זוג ההורים, תושבי גבעת אולגה בחדרה, החשודים בהתעללות חמורה בבנם בן התשעה חודשים בלבד.

נגד השניים הוגשה היום על ידי פרקליטות מחוז חיפה הצהרת תובע, במעמד הארכת מעצרם של ההורים, בדרך לכתב אישום חמור שיוגש בימים הקרובים.

להורים, בשנות ה-20 לחייהם, מיוחסת שורת עבירות חמורות: התעללות ותקיפת קטין על ידי אחראי, הפרת חובה ואי דיווח על ידי אחראי.

הפעוט הובא על ידי ההורים לבית החולים ‘הלל יפה’ בחדרה כשהוא במצב קשה ומחוסר הכרה. במהלך הבדיקות הרפואיות התברר כי הוא סובל מדימום פנימי, נזק מוחי וחבלות שונות בחלקי גופו.

בין הפגיעות גם קיים חשש שהתינוק איבד את מאור עיניו לנצח, וכי הוא סובל מנזקים גופניים נוספים בלתי הפיכים.

בהמשך הועבר התינוק לטיפול בבית החולים ‘דנה’ בתל אביב, כשהוא עדיין מחוסר הכרה, אך מאז מצבו השתפר.

לאחר מעצרם של בני הזוג, הם הכחישו בתוקף את המיוחס להם.

מחקירת המשטרה עולה, כי מדובר בבני זוג חרדים, חוזרים בתשובה מרחובות, שעברו בשנים האחרונות מעיר לעיר עד שהשתקעו בגבעת אולגה.

הם אינם מוכרים לרווחה וללא עבר פלילי. אם השניים לא היו מגיעים עם הילד לאשפוז בבית החולים, הסיפור לא היה מתגלה. גורם המעורה בחקירה אמר לחדשות 2 Online לאחר המעצר, כי ההורים משתפים פעולה בחקירה. הוא הוסיף: “אני הרבה שנים במשטרה ולא ראיתי דבר כזה, זה סיפור מאוד קשה”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות