אהוד ברק נלהב מאבי גבאי: “ביבי, בנט ומשרתיהם מזיעים בצדק” • צפו

היו"ר לשעבר של מפלגת העבודה מברך את אבי גבאי על ניצחונו - ומכריז: "הניצחון שלו הוא הוכחה לכולנו - האמת תנצח מול כל פטרוני השיטה וכל המנהיגים החלולים" • "אני אומר לכם, ככה זה התחיל כשניצחנו את נתניהו, ב-99"
אריה ריבקינד
י"ז תמוז התשע"ז / 11.07.2017 11:41

יו”ר העבודה לשעבר אהוד ברק פרסם אמש (שני) סרטון בדף הפייסבוק שלו, בו שיבח את אבי גבאי על ניצחונו.

“מהפך בעבודה”, הכריז ברק, “גבאי ניצח כי חברי העבודה רוצים ניצחון, לא סיסמאות. ביבי, בנט ומשרתיהם מזיעים הלילה בצדק. כולנו צעד אחד גדול קרובים יותר למהפך במדינה. די לשחיתות השלטונית ולהסתה, די לתעתועים. זה הזמן להערכת מצב – ומיד אחריה – לפעולה”.

ברק הוסיף: “זה נכון לאבי גבאי, זה נכון לכל מחנה האחריות הלאומית ולכל אישי הציבור המאמינים שאם נרצה חזק, אפשר להוביל את ישראל לחוף מבטחים”.

“רק גוש גדול יחזיר לישראל את הברק לעיניים ואת התקווה ללב”, סיכם ברק, “לאבי גבאי נאמר היום כל הכבוד ובהצלחה”.

הבוקר הוסיף ברק ופרסם בדף הפייסבוק שלו פוסט נוסף:

“ברכות חמות לאבי גבאי על הניצחון המרשים, הסוחף, בבחירות לראשות העבודה.

המהפך התחיל היום. אבי גבאי הוכיח באומץ שכל מה שצריך כדי להצית שינוי זה לקום ולפעול. בלי לוותר, בלי להתחנף, בלי לסטות ימינה ושמאלה. אבי גבאי לא חיקה אף אחד ולא התחפש למשהו שהוא לא. הוא קם ועשה מעשה, כשכולם אמרו שאין לו סיכוי, וניצח.

גבאי, ניצח נגד כל הסיכויים, נגד כל הממסד המפלגתי, נגד רצונם של פוליטיקאים ותיקים, לא רק ממפלגת העבודה, שניסו לתקוע מקל בגלגלי השינוי. הניצחון שלו הוא הוכחה לכולנו – האמת תנצח, המקצוענות תנצח, והדרך תנצח. מול כל פטרוני השיטה וכל המנהיגים החלולים.

אני אומר לכם, ככה זה התחיל כשניצחנו את נתניהו, ב-99. מחנה שלם שאיבד תקווה וחשב שיישאר לעד באופוזיציה, הרים ראש והחל להיאבק. וככה זה מתחיל גם היום.

מפלגת העבודה בחרה היום במפץ פוליטי, שיכול לשנות את המפה מהקצה אל הקצה. הצעד הבא – איחוד כוחות. כל מי שמאס בפוליטיקה של הפרד ומשול, בשלטון הפאסיבי, הפסימי והקורבני – מי שמבין שישראל חייבת לעלות בחזרה על הפסים, צריך לשלב ידיים עם אבי גבאי.

ביבי מבין שהיום הקיסרות שלו מתחילה להתפורר. זה כבר לא רק החקירות, המתנות, ההקלטות, הצוללות. כל אלה מאיימים על נתניהו, אבל הם לא מחליפים שלטון. מה שמחליף שלטון הוא אלטרנטיבה. והאלטרנטיבה הזו הרימה ראשה היום.

בוחרי ובוחרות העבודה בחרו בניצחון. אבי גבאי הוביל מהפך בעבודה, הוא יכול להוביל גם מהפך במדינה.

שוב, ברכות לגבאי, ברכות למפלגת העבודה, ברכות לכולנו. המהפך מתחיל היום”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות