אורן חזן מאשים: “אדלשטיין מנסה לחנוק אותי, הוא לקח לי את המזגן”

מי אמר שמשעמם בכנסת? אורן חזן טען היום: יו"ר הכנסת הורה לקחת את המזגן הנייד שהוצב בחדרו, כנקמה על דרישתו לשקיפות בתקציב הכנסת: "הבוקר פרצו אנשיו לחדרי ולקחו את המזגן שלא יהיה לי אוויר ואיעלם"
אבי כץ
ט"ז תמוז התשע"ז / 10.07.2017 19:43

חבר הכנסת אורן חזן טען היום כי יו”ר הכנסת ח”כ יולי אדלשטיין הורה לקחת את המזגן הנייד שהוצב בחדרו, כנקמה על דרישתו של הח”כ מהליכוד לשקיפות בתקציב הכנסת.

אחר הצהרים צייץ חזן בעמוד הטוויטר שלו:  “לאדלשטיין לא נוחה דרישתי לשקיפות, בפרט בתקציב הכנסת, אז הוא מנסה לחנוק אותי. הבוקר פרצו אנשיו לחדרי ולקחו את המזגן שלא יהיה לי אוויר ואיעלם”.

אורן חזן
חזן הסביר לעיתונאי צבי זרחיה מ’דה מרקר’ על מה המהומה: “אני סובל מאסטמה קשה. האוורור פה בכנסת הוא על הפנים. הלשכה שלי ממוקמת באגף הישן והמזגנים לא מצננים. לפני שנתיים אישר לי רונן פלוט, המנכ”ל הקודם, מזגן נייד נוסף כדי שאוכל לנשום. לפני שבועיים הגיע עוזר המנכ”ל ואמר לי שהוא צריך את המזגן הנייד. אמרתי לו שקיבלתי את המזגן הנייד בגלל הנשימה. היום ראיתי שפרצו לחדר ולקחו את המזגן בלא אישור ובלא תיאום”.

גורמים בכנסת מסרו בתגובה ל’דה מרקר’: “חזן סירב להחזיר את המזגן. לכל טענותיו אין גיבוי רפואי. יש לו מיזוג מרכזי בחדר. אם יביא אישור מהרופא שהוא זקוק למזגן נוסף הוא יקבלו”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות