בוז’י עדיין חולם: הייתי חייב לחוות כישלון, כדי להבשיל לתפקיד רה”מ

היו"ר המודח דיבר בפני תומכיו במפלגה:. "צריך להסתכל בחיים הפוליטיים על עליות ומורדות" • טרם הביע עמדה מפורשת אם יתמוך בפרץ או בגבאי: "אקבל החלטה, אני מניח שתהיה עד מחר"
אריה ריבקינד
י"ג תמוז התשע"ז / 06.07.2017 21:01

היו”ר המודח של מפלגת העבודה, ח”כ יצחק הרצוג, נשא היום (חמישי) בכנס סגור עם פעיליו – ואמר: “המחנה הזה יכול להשפיע לאן תלך המפלגה וישפיע על דרכה בשנים הקרובות”.

על השאלה במי יתמוך בסיבוב השני שייערך ביום שני הקרוב – אמר הרצוג: “יש שלוש אופציות: תמיכה בכל אחד מהמועמדים או הימנעות – מתוך תחושת אובייקטיביות וממלכתיות. אקבל החלטה, אני מניח שתהיה עד מחר”.

לפי דיווח בחדשות 10, הרצוג  הבהיר כי הוא עדיין מצדד בהקמת הגוש הפוליטי עליו דיבר בקמפיין.

הוא הבהיר כי אין לו כוונה לפרוש מהפוליטיקה: “צריך להסתכל בחיים הפוליטיים על עליות ומורדות. זה כנראה תהליך שהייתי חייב לעבור כחלק מההבשלה למנהיגות לאומית. כנראה לא חוויתי חוויה כזאת בהכרח, למרות שהייתי קרוב לכיסא ראש הממשלה לפני שנתיים – ולא מימשתי זאת. אני מקווה לממש זאת”.

יו”ר האופוזיציה המכהן התייחס לתוצאה בפריימריז: “אני חושב שהתוצאה שהוצאנו, בהתחשב בכוחות שפעלו נגדנו, היא תוצאה מצוינת. אני מבקש לומר: אנחנו נשארים ביחד, לא משנה מה יהיה”.

היו”ר לשעבר שלי יחימוביץ’ הודיעה היום על תמיכה רשמית באבי גבאי. עמיר פרץ נועד היום עם אראל מרגלית, אך המועמד שהגיע למקום הרביעי טרם החליט במי יתמוך והאם יביע עמדה מפורשת. ח”כ עמר בר-לב, שהגיע למקום החמישי, הבהיר כי לא יתמוך באיש מהמועמדים שנותרו.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות