מפיק בכיר ב-CNN הוקלט: אנחנו נלחמים בטראמפ רק בשביל ריטינג

ניצחון בנקודות לנשיא ארה"ב דונלד טראמפ לאחר ששלשה עיתונאית ברשת CNN נאלצו להתפטר בעקבות סיפור שלא עבר את כללי העריכה העיתונאיים • בנוסף, הוקלט מפיק בכיר ברשת כמודה כי המטרה של הערוץ היא רק "להוריד את טראמפ ולהשיג רייטינג"
דוד ליבוביץ
ה' תמוז התשע"ז / 28.06.2017 23:07

חדשות טובות לנשיא טראמפ בתחום החדשות: רשת CNN נאלצה להתנצל לאחר שחזרה בה מהסיפור שפורסם באתר שלה, לפיו בנק רוסי המקושר למקורב של נשיא ארה”ב דונלד טראמפ היה תחת חקירה של הסנאט. שלושה עיתונאים בכירים של הרשת התפטרו, בעקבות הסיפור ש’לא עמד בכללי העריכה הנאותים’, כפי שהודו ברשת.

טראמפ לא הסתיר את שמחתו וצייץ בטוויטר: “CNN נתפסו בחדשות מזויפות. מה עם כל שאר הסיפורים המזויפים שלהם?”

אבל החדשות הטובות מבחינתו של טראמפ לא הסתיימו בכך. מפיק בכיר ברשת החדשות הוקלט כמודה כי כל הסיפור עם רוסיה הוא “פייק ניוז, וכל המטרה של הערוץ היא להוריד את טראמפ”.

בהמשך אמר הבכיר כי המלחמה בטראמפ היא לצרכי רייטינג, ואף האשים את מנכ”ל ה-CNN כי ביקש להחזיר את הנושא הרוסי לראש החדשות ‘למרות שידע שאין לו כל הוכחות בעניין’.

גם מקורביו של טראמפ לא הסתירו את שביעות רצונם. סגנית דובר הבית הלבן שרה האקבי סנדרס, התראיינה לטלוויזיה וגערה בכתבי הבית הלבן על הסיפור. היא גם הפצירה באמריקאים לראות את הסרטון בו כאמור נשמע המפיק ב-CNN מעביר ביקורת על הרשת.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות