גדעון לוי על משפחת גולדין: מסיתה • ביבי: התנפלות פרועה, שפל חדש

ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיב בדף הפייסבוק שלו בחריפות לעיתונאי 'הארץ' גדעון לוי שהאשים את משפחת גולדין כי מאבקה להחזרת גופת בנם "הפך למסע שיסוי לא מוסרי ומקומם" נתניהו: "שפל חדש של נבזות ורוע לב"
אריה ריבקינד
א' תמוז התשע"ז / 25.06.2017 20:34

ראש הממשלה בנימין נתניהו תקף  הערב (ראשון) בעמוד הפייסבוק שלו בחריפות את עיתונאי ‘הארץ’ גדעון לוי, לאחר שיצא נגד משפחתו של הדר גולדין הי”ד.

”ההתנפלות הפרועה של גדעון לוי ב’הארץ’ נגד בני משפחת גולדין היא שפל חדש של נבזות ורוע לב”, כתב נתניהו.

”במקום לדרוש מהחמאס את שחרורם של הדר ואורון, יחד עם אזרחינו המוחזקים ברצועת עזה, משתלח גדעון לוי במשפחת גולדין ומאשים אותה בהסתה. בושה”.

במאמר שפרסם בעיתון ‘הארץ’, יצא לוי במתקפה פרועה על המשפחה: “דמו של סגן הדר גולדין יקר במיוחד. בין 130 ל–150 בני אדם, רובם אזרחים, כולל נשים, תינוקות וילדים, שילמו בחייהם על הריגתו וחטיפת גופתו במבצע צוק איתן”.

לוי טען במאמרו, כי מאבקה של המשפחה להחזרת גופת בנם “הפך למסע שיסוי לא מוסרי ומקומם. אפילו דעת הקהל בישראל, המוסתת בקלות, לא גילתה בו עד כה עניין רב מדי”.

“הגולדינים רוצים את גופת בנם בכל מחיר ואת המחיר הם רוצים להשית על שני מיליוני תושבי עזה המקוללים. שום התעללות בתושבים אין בה די מבחינתם. שיקפאו למוות, שלא יקבלו חשמל, שהאסירים יעונו עוד יותר בכלא, הכל מקודש בעבור גופת הבן. את ההסתה הזאת אסור לקבל, גם לא ממשפחה שכולה”, כתב.

“האם ד”ר לאה ופרופ’ שמחה גולדין ביקרו אי פעם בכלא הישראלי? האם הם יודעים כמה עזתים יכולים לבקר את בני משפחותיהם הכלואים בו? אבל גם בכך לא די להם. הם רוצים שיהיה קר לכל תושבי עזה בחורף ושגם בקיץ לא יהיה להם חשמל. מצדם, שהתינוקות בפגיות ימותו, שהחולים יגוועו — העיקר שגופת הדר תוחזר. בחורף הם מחו שישראל אפשרה לקטאר ולטורקיה לספק סולר לעזה, ועכשיו הם מתנגדים לאספקת חשמל לרצועה”, תקף לוי.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות