“כמו בדיר כבשים”: כך טרטרה ‘אל על’ נכי צה”ל במשך 5 וחצי שעות

150 נוסעי טיסת אל על למילאנו בשבוע שעבר, רבים מהם קשישים ונכי צה"ל, לא ישכחו את הטיסה - והכל בגלל תקלה במיזוג האוויר • כך חברת אל על מטרטרת את הנוסעים שלה
שייע קליין
א' תמוז התשע"ז / 25.06.2017 10:45

את הסיוט שעברו נוסעי טיסה 381 של אל על מנתב”ג למילאנו בשבוע שעבר, לא ישכחו 150 הנוסעים – ברובם נכי צה”ל וקשישים – עוד זמן רב.

לפי דיווח של שמעון איפרגן באתר מאקו, הכל החל כאשר רגע לפני העלייה למטוס הודיע להם נציג של חברת התעופה, כי עקב תקלה במיזוג האוויר במטוס הם ייאלצו לחזור לטרמינל ולהמתין עד לתיקונה.

הנוסעים המתינו כ-40 דקות, שלאחריהן נציגי אל על הודיעו להם שהתקלה תוקנה, ושיתארגנו בזריזות לעלות שוב לאוטובוס ומשם למטוס.

“היינו בטוחים שהפעם אנחנו ממריאים בלי שום תקלות, גם ככה הטיסה הייתה אמורה לצאת באיחור וההמתנה הייתה קשה לנו”, סיפר ל’מאקו’ אחד הנוסעים.

אלא שגם לאחר שהנוסעים עלו על המטוס, הוא לא המריא. הם המתינו כשעה וחצי בתוך המטוס, עד שנודע להם שוב שטכנאים מנסים לאתר את מקור התקלה, כדי לתקן אותה.

“איך מעלים נוסעים למטוס מבלי שהתקלה תוקנה?” זעמה אחת הנוסעות, “הרגשתי כמו בדיר כבשים. היה עדיף שהיינו נשארים בטרמינל – לפחות שם יש דוכני אוכל וקפה”.

הנוסעים, שהחלו לאבד את הסבלנות, ביקשו הסברים מהדיילים שהתחמקו מלתת להם תשובות.

בסופו של דבר הקברניט הודיע במכשיר הכריזה שמדובר בתקלה מסובכת שתיקונה יימשך זמן רב והנוסעים נאלצו לרדת שוב מהמטוס.

נוסע אחר אמר: “היחס של החברה אלינו היה מחפיר. אפילו ארוחת צוהריים לא קיבלנו. הם בכלל לא מיישמים את האמנה שלהם לנוסעים שהיא יותר בגדר סיסמה ריקה מתוכן”.

הטיסה יצאה לדרכה בסופו של דבר, כעבור חמש וחצי שעות המתנה.

מחברת אל-על נמסר בתגובה למאקו: “טרם צאתו של המטוס למילאנו התגלתה תקלה שלא אפשרה את המראתו. התקלה תוקנה והמטוס יצא לדרכו. כל הנוסעים טופלו על ידי אנשי הצוות של אל על. חברת אל על רואה בבטיחות הטיסה ערך עליון ואינה מתפשרת בנושא”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות