במדינת חלם: בן 12 ש’נעדר’ הוחזק במשטרה והשוטרים התגייסו לחפש

שוטרים פתחו בחיפושים בעקבות דיווח של אב על כך שבנו בן ה-12 נעדר • אלא שאז הגיע הילד הביתה - וסיפר: הוא עוכב על ידי המשטרה עקב תלונה על רעש מצד שכנים • האבא: "מה שקורה פה זה מדינת חלם"
חיים טוויל
א' תמוז התשע"ז / 25.06.2017 09:23

 אב לילד בן 12 משכונת כוכב הצפון בתל אביב הגיע בליל שבת למשטרה ודיווח על היעדרות בנו מהבית, אבל לא קיבל דיווח כי הבן מעוכב על ידי המשטרה.

על פי הדיווח הבוקר (ראשון) של הדס שטייף בגלי צה”ל, האב החל לדאוג כשבנו לא שב הביתה אחרי חצות. משניסה להשיגו בטלפון הסלולרי שלו ולא נענה, החליט להזעיק את המשטרה. הוא צלצל למוקד 100 והודיע כי בנו נעדר.

השוטרים התגייסו לסייע לאב, והגיעו במהירות. הם ישבו עם האב בביתו, לקחו ממנו פרטים על הבן ותמונה לזיהוי. ואז, בעודם מתארגנים לחיפושים, נפתחה הדלת והבן נכנס הביתה.

לדברי האב הוא היה מפוחד ומבוהל. השעה הייתה כבר כמעט שתיים לפנות בוקר ולתדהמת האב סיפר הילד כי עוכב על ידי שוטרים כמה בניינים מאזור מגוריו.

הבן סיפר לאביו כי הוא וחבריו ישבו בפתח בניין בשכונה ושוחחו, כשלפתע הגיע ניידת. כשהשוטרים ניגשו אל הילדים, אחדים מהם ברחו מהמקום בבהלה ואחרים נשארו.

הילד המבוהל סיפר לאביו שהוא בקש מהשוטרים לצלצל לביתו ולהודיע להוריו שהוא מעוכב על ידם, אך לדבריו השוטרים הורו לו לסגור את הטלפון ומנעו ממנו ליצור קשר. הילד סיפר עוד, כי השוטרים איימו על הילדים והודיעו להם שאם ילד אחד לא יתנדב לקבל דוח על הפרת מנוחת השכנים, כולם יקבלו דוחות ויילקחו לתחנת המשטרה.

הילדים פחדו מהשוטרים אבל גם מהוריהם. לכן הילד סיפר כי התנדב לקבל על עצמו את הדוח.

משקיבל אותו לידיו, נדהם לגלות שמדובר בסך 350 שקלים. רק אז הרשו לו השוטרים ללכת לביתו.

בראיון לאפי טריגר סיפר הבוקר אביו של הילד, אורי, על אשר התרחש: “מה שקורה פה זה מדינת חלם, יד אחת של המשטרה באה לחפש את הילד ומסתבר שהילד נמצא ביד השנייה של המשטרה, שהיא זו שמעכבת אותו ואפילו לא טורחת להודיע”.

מהמשטרה נמסר כי הסיבה שבגללה הדיווח על העיכוב לא עבר להורי הילד תיבדק.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות