חבר של אולמרט: “הוא במצב רוח נוראי, נראה ממש ‘שחיף’ ומדוכא”

עו"ד מיקי צרלמאיר סיפר בגל"צ: "הוא אמר לי שהוא לא אוכל כי אין לו תיאבון. הוא הרזה מאוד במהלך החודש האחרון בסביבות שבעה קילו. הוא דיבר על רצח האופי שעושה לו הפרקליטות" • שיבא: "עבר לילה שקט ומרגיש היטב"
אריה ריבקינד
כ"ז סיון התשע"ז / 21.06.2017 09:25

ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט שהה הלילה (רביעי) להשגחה בבית החולים שיבא בתל השומר, לאח שפונה מוקדם יותר אתמול מבית הסוהר לבית חולים, לאחר שחש ברע במהלך אימון כושר.

מנהל היחידה לטיפול נמרץ במרכז הרפואי סיפר הבוקר כי “הוא עבר לילה שקט ומרגיש היטב”.

מהמרכז הרפואי שיבא נמסר הבוקר כי אולמרט, “עדיין מאושפז במחלקה הקרדיולוגיות בבית החולים. מר אולמרט צפוי לעבור במהלך היום בדיקות נוספות להמשך בירור מצבו ובהתאם יתקבלו החלטות על המשך תוכנית הטיפול”.

חברו הקרוב של ראש הממשלה לשעבר, עו”ד מיקי צלרמאיר, סיפר בגל”צ על מצבו המתדרדר: “כשביקרתי אותו לאחרונה מצאתי אותו במצב לא טוב. הוא הרזה מאוד במהלך החודש האחרון בסביבות שבעה קילו, נראה ממש ‘שחיף’ ומדוכא, ממש במצב רוח קודר.

“זה בן אדם שבחיים לא יאמר לך שרע לו. מעודי לא שמעתי אותו מתלונן, וזה אחד אחד הדברים הקשים אצלו, שאתה לא יודע מה באמת עובר עליו”, הסביר צרלמאיר. הוא הוסיף: “ראיתי אותו במצב רוח נוראי והוא אמר לי שהוא לא אוכל כי אין לו תיאבון. אני לא רופא, אך הוא נראה לי במצב לא טוב.

“אשתו עליזה אמרה לי שהוא הרזה מאוד ושהוא לא אוכל, והייתה מאוד מודאגת מזה. הוא דיבר על רצח האופי שעושה לו הפרקליטות, אשר מציגה אותו כמוכר סודות המדינה. הוא חושב שפוגעים בו בנושא הזה בצורה שגובלת בשפלות”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות