צבעוניים ומדליקים: קבלו את המוצרים שיעשו לכם את הקיץ • החור של הגרוש

החופשה הגדולה כבר כאן: זה הזמן להיערך לקיץ האמיתי • בגדי ים, מגבות, כפכפים, משקפי שמש ועוד - אלו הם רק חלק מהפריטים המהווים חובה ליום קייצי ושטוף שמש • אז אם כבר שופינג בקיץ, לכי על כל מה שיסייע לך לעבור בכיף את העונה הלוהטת • אינפורמטיבי
תמי גיל
כ"ו סיון התשע"ז / 20.06.2017 17:14

בגד-ים, מגבת וכפכפים הם פריטי המאסט לקיץ לוהט, ולצידם התיק שיכול להכיל את הכל ולכן הוא הופך לפריט הכי חשוב בלוק הקייצי שלנו.

רשת האופנה GOLBARY משיקה לקראת עונת הרחצה תיקי חוף אופנתיים ומדליקים לכל בילוי בשעות הפנאי.

תיקי הקיץ שקופים, בהתאם לטרנד השקוף שכבש את עולם האופנה בעונה האחרונה, ומגיעים בשילובי צבעים קייצים כגון: כחול, צהוב, אדום, לבן ועוד.

התיקים בגודל אידיאלי אשר מתאים לאכסון המגבת וכל פריטי הקיץ הנחוצים לנו במחיר אטרקטיבי.

מחיר לצרכן: 79.90 ₪

צילומים: ניר יפה

 45671

רשת גלי משיקה קולקציה אופנתית עשירה ומגוונת של כפכפים לנשים המתאימים לבילוי בשעות הפנאי.

   הכפכפים הם אולי הנעליים הכי פרקטיות בקיץ הישראלי: הם מאווררים, ננעלים במהירות ובקלות.

בין פרטי הקולקציה ניתן למצוא: כפכפי מיול בוורוד ביבי ובשחור, כפכפים עם סוליית טרקטור וקשירה דומיננטית, כפכפי קטיפה המזכירים נעלי ברלינה בוורוד עתיק, כפכפים בסגנון מרוקאי במגוון צבעים: צהוב, אוף וויט, ירוק זית ועוד, כפכפים עם רצועות איקס הטרנדיים בכסף מטאלי, בשחור מבריק, כפכפים שחורים עם חורים בהשפעת המראה הרוקיסטי ועוד…

 מידות 36-41

מחיר: החל מ-99 ש”ח ועד 199.90 ש”ח

ועכשיו במבצע- זוג שני ב 1 ₪ בלבד! עד ה 26.6.17

להשיג בחנויות רשת גלי ברחבי הארץ

צילומים: ירון ויינברג

 267945831

רשת אירוקה משיקה את קולקציית משקפי השמש לקיץ 2017.

 גולת הכותרת : הקולקציה של מותג העל גוצ’י בעיצובו של מעצב העל אלסנדרו מיקלה השואבת השראתה משנות ה-70 העליזות עם רוח החלומות, ילדי הפרחים ותרבות הדיסקו המנצנצת.

 בקולקציה מככבים האייקונים הפורסמים של גוצ’י משנות השבעים – צורות גדולות וחזקות, פס הרכיבה הירוק-אדום-ירוק, סמל ה-GG האהוב ותוספת אלמנטים ממקורות ההשראה של מיקלה : נצנצים של ימי הדיסקו, דמות הדבורה מהעולם הבוטני ועוד שילובים מפתיעים.

 בין פרטי הקולקציה ניתן למצוא:

• טייסים במסגרת לא שגרתית – משקפי טייסים בחצי מסגרת. מדובר בעיצוב חדשני עם עדשות מדורגות. שימוש מעניין באלמנט הצבעוניות ירוק-אדום של גוצי בקצוות זרועות המשקפיים – סיומת אחת ירוקה וסיומת אחת אדומה. בקצה הזרועות דמות הדבורה האהובה כ”כ על המעצב.

• משקפי אוברסייז עגולים, חזקים ובולטים – חזרה מושלמת לשנות ה-70. משקפיים עם זרועות עבות,  עם שכבת נצנצים המחזירים אותנו לימי הדיסקו השמחים. על הזרועות סמל ה-GG  מקבל מקום של כבוד.

• מסגרת אוברסייז עם פרשנות חדשה ומעניינת –  הפרונט שחור קלאסי אך הזרועות בצבע אדום של גוצ’י. על זרוע אחת מופיעה דמות הדבורה ועל הזרוע השנייה מופיע סמל גוצ’י-GG.

 כמו כן משקפי טייסים גדולים עם גשר אף כפול טרנדי, שילוב עדין של ניטים ועדשות מראה מרשימות ; משקפי אוברסייז עגולים – הטרנד הכי חם העונה! בשילוב עדין של ניטים ושילוב מעניין וטרנדי של צבעים – מסגרת בגווני חום-דבש ועדשות ירוקות ; משקפיים של המותג MCQ  מבית אלכסנדר מקווין המציע שילוב מעניין של צורות וצבעים – מסגרת חתולית מנומרת בשילוב עדשות מראה כחולות עגולות ומוטות שקופים ועוד

• רוברטו קוואלי מציע דגם חדש ומעניין – מסגרת העשויה שני חלקים המשתלבים יחד ויוצרים משקפיים חתוליים, נשיים שיקיים ומחמיאים.

 טווח מחירי המשקפיים באירוקה: 99-1999 ₪

טווח מחירי קולקציית גוצ’י באירוקה: 800-1500 ₪

להשיג ברשת אירוקה

צילום: ערן תורג’מן/ דודי חסון/ אסף לוי

 87654321

 

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות