עו”ד אלקנה בישיץ ז”ל מבני ברק נהרג בתאונה קטלנית בכביש 443

עורך דין אלקנה בישיץ, בן 41, נהרג הבוקר בתאונה קטלנית בכביש 443 ליד מחסום מכבים, כשהתנגש עם האופנוע עליו רכב במשאית סמיטריילר • מתנדבי איחוד הצלה ביצעו פעולות ההחייאה, אך למרבה הצער, לא נותר אלא לקבוע את מותו • איש חסד: "כשביקשתי לעזור לנזקקים מיד התגייס"
חיים טוויל
כ"ו סיון התשע"ז / 20.06.2017 11:27

טרגדיה קשה: עורך הדין אלקנה בישיץ, בן 41,  נהרג הבוקר (שלישי), סמוך לשעה 09:30 בתאונת דרכים קטלנית בכביש 443, ליד מחסום המכבים לכיוון ירושלים, בשעה שרכב על אופנוע והתנגש במשאית סמיטריילר.

הוא נהרג במקום.

הלוויתו תתקיים בשעה 17:30 בבית הלוויות סגולה בפתח תקווה.

ביישיץ גדל במגזר החרדי ולאחר לימודי משפטים הפך לפרקליט מוכר וליווה תיקים רבים.

בשנים האחרונות התגורר בגבעת שמואל הסמוכה לבני ברק, שם ממוקם משרדו, שרבים מלקוחותיו חרדים.

הוא היה מעורב במספר תקים בולטים, שסוקרו בכלי התקשורת.

אלקנה בישיץצילום: ארכיון חרדים10

איש החסד חונא דייטש ספד: “אחד החברים הקרובים שלי. עזר לי המון לכל מיני צדקות וסיפורי משפחות, בשקט בשקט. תמיד כשביקשתי לעזור לנזקקים היה ראש וראשון לכל עזרה והכל בהצנע לכת. כואב הלב”.

עו”ד משה אוסטדישר נפרד מידידו ב’קול ברמה’: “כולו היה לב, אל-קנה כשמו כן הוא.  הבוקר עוד דיברתי איתו כבכל יום. קהילת עורכי הדין החרדים בהלם, אנחנו לא עובדים היום”.

מתנדבי רפואת חירום של איחוד הצלה שהגיעו ראשונים לזירה החלו בפעולות ההחייאה על רוכב האופנוע, בסיוע צוותי רפואה של צה”ל, אך למרבה הצער, בתום מאמצי ההחייאה נקבע מותו בזירת התאונה.

ניסן כהן חובש רפואת חירום של איחוד הצלה סיפר: “תוך כדי נסיעה נתקלתי ברוכב האופנוע ששכב לצד משאית סמיטריילר כשהוא סובל מפגיעה רב מערכתית.

“עצרתי בצד הדרך וירדתי להגיש לו סיוע רפואי ראשוני תוך כדי שהצטרפו אלי צוותי רפואה של צה”ל מהמחסום הסמוך ומתנדבים נוספים של איחוד הצלה שהיו בסמיכות למקום. ביצענו ברוכב האופנוע פעולות החייאה ולאחר מכן למרבה הצער נקבע מותו בזירת התאונה”.תאונה, רוכב אופנע

שרגא סופר מתנדב זק”א מודיעין, סיפר: “מדובר בתאונה קשה עם מעורבות משאית סמיטריילר ואופנוע. כאשר הגעתי לזירה רוכב האופנוע כבן 40 היה שרוע על הכביש צמוד למשאית, אופי הפגיעה ממנו סבל היתה קשה וקטלנית, אחרי מאמצים ונסיונות החייאה רבים, רופא מד”א אישר את מותו במקום”.

מתנדבי זק”א מודיעין-שפלה טיפלו בגופה ובאיסוף הממצאים בזירה.

תאונה, רוכב אופנע

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    פיגוע לכל דבר זה קרה השבוע גם במכבית
    20/06/2017 12:28
    שוקוביץ
  1. פיגוע לכל דבר זה קרה השבוע גם במכבית

  2. הסרטון מראה כי צוותי הרפואה של צה
    22/06/2017 01:20
    מראה עיניים
  3. מתנדב רפואת החירום של איחוד הצלה לא ראה את הסרטון…