מנתניהו לאדוארדו אלשטיין: יועצת רה”מ לשעבר פרח לרנר עברה ל-IDB

פרח לרנר, לשעבר יועצת בכירה בלשכת ראש הממשלה, נחשדה כי השתמשה בקשריה לקידום עסקי משרד יחסי הציבור של בעלה • היא הגיעה להסדר עם הפרקליטות, פוטרה והורחקה משירות המדינה ל-5 שנים • לרנר תמונה לסמנכ"לית רגולציה בדסק"ש
אריה ריבקינד
כ"א סיון התשע"ז / 15.06.2017 10:13

מינוי חדש בקבוצת אי.די.בי שבשליטת איש העסקים החרדי אדוארדו אלשטיין: פרח לרנר, היועצת לשעבר של ראש הממשלה בנימין נתניהו, תמונה לסמנכ”לית רגולציה בחברת דסק”ש ותעניק שירותים גם לחברה האם אי.די.בי פיתוח ולחברות הבנות של הקבוצה, בתחום של קשרי ממשל.  כך מדווח הבוקר (חמישי) העיתונאי גולן חזני ב’כלכליסט’.

לרנר, ששימשה כמקשרת בין ראש הממשלה לכנסת, פוטרה משירות המדינה בפברואר האחרון, לאחר שנחשדה כי השתמשה בקשריה לקידום העסקים של בעלה אבי לרנר, בעל משרד ‘לרנר.קום’, המעניק יחסי ציבור וייעוץ האסטרטגי.

במסגרת החקירה נגד לרנר, שנפתחה בגלוי  בחודש אוקטובר 2015, היא נחקרה באזהרה בחשד לקבלת דבר במרמה. המשטרה הודיעה לפני שנה כי בידיה ראיות לכאורה לכך שלרנר  פעלה בניגוד עניינים, אולם לבסוף הגיעה לרנר להסדר מותנה עם הפרקליטות, בו הודתה בעבירות משמעת ופעולות תוך ניגוד עניינים, פוטרה בהסכמתה משירות המדינה, הורחקה משירות המדינה ל-5 שנים ושילמה קנס של 20 אלף שקל.

לרנר מצטרפת לאי.די.בי כחצי שנה אחרי אותו הסדר. לפי הדיווח ב’כלכליסט’, בחברה הסבירו כי לאחר עזיבתו של חיים גבריאלי נותרה הקבוצה בלי פונקציה בכירה שתטפל בנושאי קשרי ממשל.

גבריאלי, ששימש כמנכ”ל, היה בעל קשרים והיכרויות במסדרונות השלטון בתחום הרגולציה, ועם עזיבתו נותר חלל בתחום שאותו נבחרה למלא לרנר – שהינה חסרת ניסיון בחברות ציבוריות בורסאיות ושוק ההון, אבל בעלת קשרים טובים במסדרונות השלטון ובליכוד.

תגיות

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות