הרוגים בשריפת ענק בלונדון: בניין בן 27 קומות עלה באש • צפו בדרמה

השריפה פרצה בקומה השנייה וטיפסה במעלה המגדל בן 27 הקומות שבמערב לונדון • מספר בני אדם נספו וכ-50 בני אדם פונו לבתי חולים, ומאות הכבאים שבזירה ממשיכים בפינוי התושבים יחד עם המשטרה • בשעות הבוקר נותרו כמה לכודים שנשמעו זועקים לעזרה
נתן פרל
כ' סיון התשע"ז / 14.06.2017 09:47

אש עד השמיים: מספר בני אדם נהרגו כאשר מגדל מגורים בן 27 קומות עלה באש במערב לונדון. כ-50 בני אדם נפגעו שאיפת עשן ופונו לקבלת טיפול בבתי החולים. טרם ברור מצבם.

40 כבאיות ו-200 כבאים שהוזעקו למקום מנסים להשתלט על האש. עדי ראייה סיפרו לכלי התקשורת המקומיים כי ראו דיירים שנלכדו ואף זעקו לעזרה מהקומות העליונות עם תחילת השריפה.

לפי שעה טרם התבררה הסיבה לפרוץ השריפה, שהחלה בקומה השנייה בבניין וטיפסה עד לקומות העליונות. “אנחנו מתמודדים עם אש רצינית שהתפשטה ברחבי הבניין”, אמר דובר שירותי הכבאות. “הצוותים עושים כמיטב יכולתם כדי להשתלט על השריפה הזאת”.

המשטרה והכבאים פינו דיירים מהמבנה הבוער, אולם בשעות הבוקר נותרו כמה לכודים שנשמעו זועקים לעזרה.

לפי שעה לא ברורה סיבת הדליקה שפרצה מעט אחרי חצות.

ראש עיריית לונדון, סאדיק חאן, הכריז על מצב חירום במקום – ושירותי החירום בלונדון סגרו את האזור.

מיקומו של המבנה בלב אזור מגורים צפוף מעלה חשש השלכות סביבתיות על מבנים סמוכים, כמו גם חשש לקריסת המבנה. אזרחים פונו מסביבות המבנה הבוער.

 

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    מסכנב
    14/06/2017 12:21
    יהודי
  1. נקווה שאצלנו חושבים קצת קדימה ודואגים שכלי טייס כמו מסוקים ורחפני כיבוי יוכלו בגבהים לכוון זרנוקי מים ואבקה למוקדי הלהבות או להעיף פצצות קטנות המתפוצצות באש ומכבות אותן

  2. סקייסבר
    14/06/2017 20:38
    BENI
  3. צריך לחייב להתקין סקייסבר ע”פ חוק