ברוך אינדיג ז”ל נטמן ב’סגולה’; אביו ספד בבכי: אהבתי אותו אהבת נפש

יותר מיומיים לאחר שנמצאו שתי הגופות בחדר במלון באילת, הובאו הערב ברוך אינדיג ז"ל ואודליה בכר ע"ה למנוחות בבית העלמין סגולה בפ"ת ובהר המנוחות • אביו של ברוך ז"ל הספיד בבכי וסיפר על בנו
חיים טוויל
כ' סיון התשע"ז / 14.06.2017 00:08

בבית העלמין ‘סגולה’ בפתח תקווה נערכה הערב (שלישי) הלווייתו של ברוך אינדיג ז”ל, הצעיר החרדי לשעבר מהעיר מודיעין עלית,שגופתו נמצאה ביום ראשון בצהרים  בחדר בבית מלון באילת, לצד גופתה של אודליה בכר ע”ה, אף היא בת למשפחה חרדית משכונת רמת שלמה בירושלים.

הלוויתה של אודליה ע”ה יצאה מעט קודם לכן מבית ההספד הספרדי בהר המנוחות ירושלים.

קרוב ל-200  איש, בהם בני משפחתו ומכרים רבים הגיעו אל בית העלמין כדי ללוות את ברוך ז”ל, בדרכו האחרונה.

אביו פתח בהספד והתקשה בתחילה לשאת את דבריו. “אהבתי אותו אהבת נפש”, מירר בבכי. בהמשך סיפר על טוב-הלב של בנו – שחייו נגדעו בצורה טראגית בגיל 26.

הלוויתם של השניים התקיימה רק הערב, לאחר שהסתיימו בדיקות המשטרה “ששללו כמעט באופן מוחלט התערבות פלילית של אדם אחר במותם של הזוג”, כהודעת המשטרה. קודם לכן, בשעות הבוקר, ויתרה המשטרה על בקשתה לבצע נתיחה שלאחר המוות.

בהודעת המשטרה בצהרים נאמר: “משטרת ישראל ביצעה את מרבית החקירות והבדיקות הנחוצות לצורך החלטה על נחיצות הנתיחה, עוד בטרם חלפו 24 שעות להחלטת עיכוב ביצוע הנתיחה בבית משפט העליון – והורינו על שחרור הגופות, על מנת לאפשר למשפחות להביאן לקבורה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות