הערב: הלוויותיהם של ברוך אינדיג ואודליה בכר – בפ”ת והר המנוחות

קצין החקירות של משטרת אילת הודיע לזק"א כי שתי הגופות שנמצאו בבית המלון משוחררות • הלוויתו של ברוך אינדיג ז"ל תתקיים ב-18:30 בבית העלמין סגולה בפתח תקווה • הלווייתה של אודליה בכר ע"ה תתקיים ב-18:00 בבית ההספד הספרדי בהר המנוחות
חיים טוויל
י"ט סיון התשע"ז / 13.06.2017 15:15

יומיים לאחר שנמצאו הגופות: קצין החקירות של משטרת אילת הודיע אחר הצהרים (שלישי) לרכז המחלקה המשפטית של ארגון זק”א כי שתי הגופות שנמצאו בבית המלון ‘הרודס’ משוחררות לקבורה.

הלוויתו של ברוך אינדיג ז”ל תתקיים בשעה 18.30 בבית העלמין סגולה בפתח תקווה.

הלווייתה של אודליה בכר ע”ה תתקיים בשעה 18.00 בבית ההספד הספרדי בהר המנוחות ירושלים.

מהמשטרה נמסר: “בתום בדיקות ששללו כמעט באופן מוחלט התערבות פלילית של אדם אחר במותם של הזוג הוחלט שלא לבצע נתיחה שלאחר המוות.

“משטרת ישראל ביצעה את מרבית החקירות והבדיקות הנחוצות לצורך החלטה על נחיצות הנתיחה, עוד בטרם חלפו 24 שעות להחלטת עיכוב ביצוע הנתיחה בבית משפט העליון והורינו על שחרור הגופות, על מנת לאפשר למשפחות להביאן לקבורה”.

כפי שדווח בחרדים10, המשטרה משכה הבוקר את בקשתה לנתח את גופות בני הזוג, לאחר שהגיעו להסכמה עם זק”א ובני המשפחות – שהגישו עתירה לבג”ץ נגד הנתיחה.

הנתיחה הייתה אמורה לקבוע את סיבת המוות של השניים – אם מדובר בהתאבדות משותפת או ברצח והתאבדות.

את העתירה לבג”ץ הגישו נציגי המחלקה המשפטית של ארגון זק”א. בית המשפט  אישר את ההחלטה לאור העובדה שאין חשוד שלישי שכביכול גרם למותם של בני הזוג.

לדברי זק”א, המשטרה ביקשה  עיכוב של 72 שעות לביצוע ההלוויה, לצורך השלמת חקירה – אך עו”ד דרור שוסהיים, שייצג את המשפחות בפני בית המשפט, התנגד.

בג”ץ אישר למשטרה לעכב את ההלוויות עד 24 שעות בלבד, לצורך השלמת החקירה.

כאמור, המשטרה שיחררה את הגופות כעבור מספר שעות.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות