צעקות ברחבת בית הכנסת, יריקות ושלטים: כך איימו על האלוף אלמוז

כתב אישום נגד משה אברהם איראם, בן 40 מירושלים, בגין איומים וניסיון לתקיפת ראש אכ"א • הנאשם ניגש אל האלוף ברחבת בית הכנסת, והחל להטיח בו האשמות בגין מעצר צבאי של חיילות • צעק: מי שמענה אלמנה ויתום יש לו עונש חמור מאוד • הניף שלטים סמוך לבית האלוף בכפר תבור
חיים טוויל
י"ד סיון התשע"ז / 08.06.2017 14:27

פרקליטות מחוז צפון הגישה היום (חמישי) לבית המשפט השלום בנצרת כתב אישום נגד משה אברהם איראם, בן 40 מירושלים, בגין איומים וניסיון לתקיפת ראש אגף כח אדם בצה”ל, האלוף מוטי אלמוז בחודש שעבר .

מעובדות כתב האישום, שהוגש באמצעות עו”ד אלינה קאפמן, עולה כי לפני חודש הגיע הנאשם, ביחד עם אדם נוסף, לישוב כפר תבור, בו מתגורר האלוף אלמוז – וזאת על רקע התנגדותו של הנאשם למדיניות הגיוס לצה”ל, והאידיאולוגיה שאימץ, לפיה יש לפגוע ולהטריד את אלה העוסקים בגיוס לצבא.

בערב שבת, לאחר שווידא הנאשם כי האלוף אמוז נמצא בקרב המתפללים, הגיע לבית הכנסת ועם סיום התפילה, ניגש הנאשם אל האלוף אלמוז ברחבת בית הכנסת, והחל להטיח בו האשמות בגין ביצוע מעצר צבאי של חיילות.

הנאשם המשיך בצעקות, וקרא לעברו של האלוף: “יש דין ויש דיין”, וכי מי שמענה אלמנה ויתום יש לו עונש חמור מאוד. לבסוף אף ירק הנאשם לעברו.

גם במהלך שלושת הימים הבאים, ועד ליום 8.5.17, המשיך הנאשם לשהות עם שותפו בקרבת בית הכנסת בישוב, ובסמוך לביתו של האלוף אלמוז – ואף הניף שלטים במקום.

כפי שדווח בחרדים10, במהלך ההפגנה מול ביתו של אלמוג, הפיצו המפגינים כרזות נאצה נגדו,  בהן נכתב: “דע לך – סופך יהיה מר כהיטלר וחבריו”.

בפשקוויל נאמר עוד: “מוטי אלמוז ראש אכ”א, המוכר נשמתו בעבור בצע כסף. עד מתי תשרוף נשמות בני ובנות ישראל בכבשונות האושוויץ – צבא השמד”.

הפרקליטות ביקשה מביהמ”ש להורות על מעצרו של הנאשם, עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.

הדפס כתבה

4 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    צחוק מהחוק
    08/06/2017 15:13
    שלמה
  1. איפה פה האיום ואיפה התקיפה מותר לצעוק ולקלל ולהניף שלטים ולמחות בכל צורה לא מבין את הכתב אישום אלא אם כן יש הסבר שחרדים ךהם יש חוק מיוחד

  2. צבא
    09/06/2017 06:01
    דויד
  3. משה רבנו של הדור אשריו לחיי העולם הבא זכותו תעמוד לי אמן

  4. איפה העבירה שמצדיקה מעצר?
    15/06/2017 09:16
    דביר
  5. רוב הדברים שפרסמתם כלל אינם עברה על החוק. אבל נדהמתי לשמןע שהאלף אלמוז בבית הכנסת עד כדי כל מצבו הכלכלי של היהודי הזה דחוק שהוא נמכר לעקר.

    • תומר   15/06/2017 20:11

      שישב בכלא
      מגיע לו
      כמה שיותר שנים יותר טוב
      מי שמשתמט ועוד ממציא אידאולוגיה שישב בכלא
      תומר