יו”ר מירון תובע את גפני: התנצלות והעברת תרומה 50 אלף לבית חב”ד

יו"ר ועד הישוב מירון, מרדכי הלפרין, מאיים בהגשת תביעה נגד יו"ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני בגלל דבריו בישיבה שדנה על 'קריסת התחבורה הציבורית בל"ג בעומר': "מצאת לנכון לתקוף שלא בנוכחותי. במהלך הישיבה התבטאת כנגדי תוך שימוש בביטויים מעליבים והצגת עובדות שקריות"
אריה ריבקינד
י"ג סיון התשע"ז / 07.06.2017 17:57

יו”ר ועד הישוב מירון, מרדכי הלפרין, מאיים היום (רביעי) בהגשת תביעה נגד יו”ר ועדת הכספים של הכנסת, ח”כ משה גפני, בגין “הוצאת שם רע”.

במכתב ששיגרה עורכת הדין אסתר פולק, המייצגת את הלפרין, נאמר: “היום התקיימה ישיבה בוועדת הכספים של הכנסת בנושא ‘קריסת התחבורה הציבורית – ל”ג בעומר’

“במהלך הישיבה התבטאת כנגד מרשי תוך שימוש בביטויים מעליבים והצגת עובדות שיקריות  המצביעות כביכול על כך שמרשי הוא זה המעכב תוכניות שאמורות להקל על באי הרשב”י ופיתוח דרכי הגישה למירון”.

עורכת הדין מציינת כי “מצאת לנכון לתקוף את מרשי, שלא נכוחותו ומבלי שניתת לו זכות התגובה”.

עורכת הדין הוסיפה וכתבה: “ציטוט דבריך כנגד מרשי אשר התפרסם באמצעי תקשורת שונים פגע פגיעה חמורה בשמו של מרשי, אשר שם לו למטרה לקדם את היישוב מירון ואת התשתיות באיזור.

“לאור האמור הנך מתבקש –

א. לפרסם התנצלות בכל העיתונות הדתית, בנוסח שיהיה מקובל על שני הצדדים. ב. להעביר תרומה בסך 50 אלף לבית חב”ד מירון..

“באם לא תפעל כאמור, מרשי שומר לעצמו את הזכות לבקש הסרת חיסיון ולנקוט בהליכים משפטיים” .

מלשכת גפני לא נמסרה תגובה לפניית חרדים10.

כפי שדווח בחרדים10, ח”כ משה גפני תקף הבוקר (רביעי), במהלך דיון בוועדת הכספים על הילולת הרשב”י, את משרד התחבורה בעקבות התשתיות הלקויות בדרכים למירון, ואמר כי בגללם סובלים מידי שנה מאות אלפי העולים בל”ג בעומר.

בהתייחסו ליישוב מירון אמר גפני: “שלא יספרו לי סיפורים. אין כסף לעניין הזה? מה בדיוק הבעיה? רוצה פיתוח מסביב ורוצה להתנתק מוועד מירון, לא רוצה להגיד שזה מושחת אבל עושה אפליות לפי רצונו של היו”ר שם. אלי באים ומספרים את הסיפורים”.

בראיון שהעניק ל’קול ברמה’ בצהרים הגיב הלפרין: “מה הוא עשה למען מירון ב -25 שנים האחרונות? לא יודע מי מפחד ממני. מי שאומר שלא קידמתי כלום אני יטפל בו”.

הלפרין, מירון

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות