‘מלכות’ וילדי הפלא מארה”ב עם נבחרת מניגוני חסידי בעלזא • צפו

הקונספט הייחודי שנושא האלבום הוא החיבור המוזיקאלי בין מקהלת 'מלכות' הארצישראלית, בניצוחו של פנחס ביכלר, לבין ילדי הפלא הגדולים של ארה"ב • להפקת הפרומו וה'טעימות' של האלבום ירדה 'מלכות' אל קריית בעלזא בירושלים
ישראל ברגר
י"ב סיון התשע"ז / 06.06.2017 19:32

ערב החתונה בחצר בעלזא הושק אלבום נבחרת מניגוני החצר.

הקונספט הייחודי שנושא האלבום הוא החיבור המוזיקאלי בין מקהלת ‘מלכות’ הארצישראלית, בניצוחו של פנחס ביכלר, לבין ילדי הפלא הגדולים של ארה”ב – היוצר את הגוון השונה והמיוחד של האלבום.

באלבום ארבע מחרוזות המכילות את אבות הניגונים החדשים והישנים – מחרוזת שמחה, מחרוזות דבקות והתעוררות, מחרוזת שבת, וגם הלהיט ‘על מה להתפלל’ שראה אור כסינגל בחורף האחרון.

הלחנים, איך לא, לחניהם של גדולי המלחינים החתומים על עשרות הלהיטים הגדולים של כל השנים – הרב ירמיה דמן, הרב יוסף צבי ברייער, הרב שלמה קאליש, הרב פנחס פרידמן, הרב אליהו אייזנבך וגם של הדור הצעיר הבלעזאי כמו שלמה יעקב פריד, משה קאליש,  שמעון קליין ועוד.

על הקונספט והעיבוד הקולי מופקד פנחס ביכלר, מנצח מקהלת מלכות.

על העיבודים המוזיקאליים – סוקי ברי וארי פרקש. סולנים באלבום ילדי הפלא של ארה”ב מבית מוישי קרויס המוכרים בשמם ‘אידיש נחת’, ומקהלת הילדים של אנשי עקשטיין ממונטריאול.

להפקת הפרומו וה’טעימות’ של האלבום ירדה ‘מלכות’ אל קריית בעלזא בירושלים, כאן, סמוך לבית המדרש הגדול, השמיעה את צלילים נבחרים מתוכו, אלו חוברים לתיעודים מתוך אולפני ההקלטות המשתלבים בקליפ התקציר המיוחד שלפניכם.

קרדיטים:
הפקה: נעימות | שיווק: אור החיים | יח”צ: פישל רוזנפלד | עריכת פרומו: מיקי שפיצר | ניו-מדיה: בחזית

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות