העורך החדש של ‘ישראל היום’ פיטר את העיתונאי דן מרגלית: ‘גא ועצוב’

העיתונאי דן מרגלית הודיע בחשבון הטוויטר שלו על פיטוריו מהמקום בו עבד בעשור האחרון: "פרנסתי נפלה על הגנת חופש הדיבור. בועז ביסמוט שטס עתה עם ביבי פיטר אותי. זה לא כלכלי כי לא הציע להפחית משכרי"
אבי כץ
י"ב סיון התשע"ז / 06.06.2017 15:44

העיתונאי דן מרגלית הודיע אחר הצהרים (שלישי) בחשבון הטוויטר שלו, כי פוטר מהעיתון ‘ישראל היום’, על ידי העורך הראשי החדש, בועז ביסמוט, שמונה למחליפו של עמוס רגב לפני כחודש.

בציוץ שלו רמז מרגלית כי פוטר בשל עמדותיו המנוגדות לעיתים רבות לאלו של ראש הממשלה בנימין נתניהו.

“פרנסתי נפלה על הגנת חופש הדיבור. בועז ביסמוט שטס עתה עם ביבי פיטר אותי. זה לא כלכלי כי לא הציע להפחית משכרי. אני גא וגם עצוב”, כתב מרגלית.

מרגלית, בן 79, עיתונאי בעל קריירה עשירה, עזב בחודש ביולי 2007 את ‘מעריב’ לטובת העיתון החדש בבעלות המיליארדר שלדון אדלסון – ישראל היום.

מרגלית התפרסם במיוחד כאשר ב-1977, בעת שהיה שליח ‘הארץ’ בוושינגטון, חשף את פרשת חשבון הדולרים של לאה רבין.   חשיפת הפרשה הובילה להתפטרות רבין, ולהצבתו של שמעון פרס כמועמד העבודה לראשות הממשלה.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    צודק ביסמוט
    06/06/2017 17:23
    דוד
  1. פיטורי דן מרגלית מעיתון ישראל היום, זה הצעד הכי ענייני וחף משיקולים זרים שקרה בעיתונות הישראלית ביובל האחרון. האיש כותב ברמה בינונית וחיוורת – משעממת עד ששום עיתון או מקומון לא יכול להרשות לעצמו להתעלל בבוטות שכזו בקהל קוראיו. מעולם לא הצלחתי להבין איך נתנו לעיתונאי אנמי וטרחן שכזה, שרק אלוקים יודע מדוע הוא עף על עצמו, לכתוב טור בעיתון כלשהו. אולי מהיום אתחיל לקרוא ישראל היום.

  2. ברוך השם טוב מאוחר מבכלל לא, מוצץ דם עם צביעות ואכזריות
    06/06/2017 20:09
    משה
  3. זה הצעד הכי נכון של ישראל היום די לאכזריים שמלבישים את הרוע שלהם בתור דאגנים לצדק ממזמן אחד הכתבים שהכי הביאו לי סלידה מאכזריות עם חיוך וצביעות