מדוע חוקרי המשטרה מטרטרים את מיכאל שליסל לפני כל מצעד תועבה

לקראת מצעד בתל אביב: חוקרי משטרה הגיעו אמש אל כולל במודיעין עלית וחיפשו אחר מיכאל שליסל • הם לא מצאו אותו אך זימנו אותו לשיחה היום בתחנת המשטרה • בשנה שעברה הוא נעצר בחשד לשיתוף פעולה עם אחיו ישי - רק רק כי החוקרים לא הבינו מה פירוש המילים ''בר פלוגתא''
חיים טוויל
י"א סיון התשע"ז / 05.06.2017 16:42

שוטרים הגיעו אתמול (ראשון) אל כולל אברכים בעיר מודיעין עלית וחיפשו אחר מיכאל שליסל, אחיו של ישי שליסל, שרצח את הנערה שירה בנקי ע”ה במצעד בירושלים לפני כשנתיים.

לפי דיווח בוואלה, שליסל שהה בקומה אחרת בבניין בעת שהחוקרים חיפשו אחריו, אך הם לא הצליחו לאתר אותו ועזבו את המקום, לאחר שעברו גם בביתו. מהמשטרה נמסר לוואלה כי שליסל זומן לשיחה בתחנת בנימין להיום – לקראת מצעד תועבה שיתקיים ביום שישי בתל אביב.

שליסל נעצר גם בשנה שעברה, זמן קצר לפני המצעד בירושלים, בחשד ששיתף פעולה עם אחיו, רק כי החוקרים לא הבינו מה פירוש המילים ”בר פלוגתא” שנאמרו בשיחת טלפון שקיימו האחים. הוא שהה במעצר בית עד לסיום המצעד.

בשיחה טלפונית שקיים עם אחיו ישי, הבהיר לו האח מיכאל כי הם ”בר פלוגתא” ובמשטרה הבינו כי מדובר ב”פלוגה אחת” – שהם שותפים כביכול לתכנון הפגיעה במצעד.

אחד מהנוכחים בכולל אמר לוואלה, כי שליסל נראה מבוהל בעת הגעת המשטרה.

“הוא לא הבין למה המשטרה, שגילתה אוזלת יד לפני שנתיים, צריכה להתנקם בו כל שנה מחדש”. לדבריו, “מדובר בבן אדם רציני, אב לתשעה ילדים שמוסר שיעורים לתלמידים. אין לו שום קשר והוא לא רוצה קשר לעניינים האלה”.

כפי שדווח בחרדים 10, אתמול אחר הצהריים נעצר צעיר בן 20 מבני ברק בחשד לאיומים, לאחר שקרא בחשבון הפייסבוק שלו לבצע פיגוע במצעד בתל אביב.

הדפס כתבה

3 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    אני צועד במצעד התועבה וגאה בזה. חשוכים למערות...
    05/06/2017 18:09
    דוד
  1. ואם בכל זאת אתם מבקשים לדעת, יש לא מעט חרדים שהתגלו כמתועבים ללשונכם… תשאלו את הרבנים שלכם שמושיבים את הילדים והנערים על ברכיהם. די לצביעות שלכם.

    • משה   05/06/2017 19:32

      כל מי שלא מסכים עם דרככם מיד מקוטלג כ”חשוך” כאילו ירדה לכם בינה מן השמים לקבוע קרטריונים של אור וחושך.
      אז זהו שלא.אתה יכול לצרוח עד מחר שמישהו חשוך,אך כאן דווקא הפך הוא הנכון-אתם אלו חשוכים ואגרסיבים מול רוב תושבי ירושלים,שמתנגדים לפירסום מעשיכם,אך אתם אונסים אותם עם המצעד המטופש שלכם כדי לעשות דווקא ולהרגיז.אתם חשוכים,נרגנים ובלתי מתורבתים.אפשר לחשוב שמעשיכם שווה איזה פיתוח מדעי שמצעיד את החברה קדימה.אז זהו שלא-המעשה הזה שאתם כל כך מתגאים בו היה קיים גם לפני אלף שנה וגם לפני מאה ואין בזה שום דבר נאור ומועיל לתושבי כדור הארץ.רק להניח שמעשיכם הוא נורמה,זאת אומרת שבהסתברות כול העולם יהיה כמוכם.ומה זה אומר לגבי קיום העולם והמשך הדורות-שהעולם מפסיק להתקיים.איזה “נאורות” איזה “גאווה”……גם רבים מחולי נפש מכחישים את מחלתם,אך זאת לא אומרת שהם בריאים. חולי נפש מתגאים

    • משתמש אנונימי (לא מזוהה)   06/06/2017 11:21

      אני מטייל ברחוב עם הכלב שלי, ועוד יותר מזה הוא גם לא מתבייש לעשות באמצע הרחוב,
      אני ממש מרגיש גאה בו,