“אסור לנו לתת להם להצליח”: רבני אנגליה על מתקפת הטרור בלונדון

רבה הראשי של אנגליה:"לא ניכנע ולא ניתפס לבהלה, ואף לא נרשה למחויבותנו לערכי שלום וסובלנות להיחלש" • אב"ד בביה"ד לונדון: חלק מטרור עולמי המופנה נגד חפים מפשע. צריך להתפלל
נתן פרל
י' סיון התשע"ז / 04.06.2017 19:09

בתגובה למתקפת הטרור המשולבת שהתרחשה אמש (מוצאי שבת) בלונדון, בה נרצחו שבעה בני אדם ועשרות נפצעו, בידי שלושה מחבלים – אומר רבה הראשי של אנגליה ונשיא עמית של ‘ועידת רבני אירופה’, הרב אפרים מיירביס:

“בעקבות מתקפה נוספת, אובדן חיים נוסף ועוד משפחות שנהרסו על ידי הטרור, שוב חש כל אחד מאתנו את התחושה המוכרת של אימה וחוסר אונים”.

הוא הוסיף: “לאחר ווסטמינסטר ומנצ’סטר, התקוממנו כולנו. אולם נראה כי הטרוריסטים מאמינים שבאותם מקומות בהם לא הצליחו בעבר להרעיל את קהילותינו באידיאולוגיה ההרסנית של שנאה ודעות קדומות, יוכלו להצליח בעזרת שפיכות דמים ורצח נוספים. אולם אסור לנו לתת להם להצליח”.

לדבריו, “לא ניכנע ולא ניתפס לבהלה, ואף לא נרשה למחויבותנו לערכי שלום וסובלנות להיחלש. לנוכח כל מתקפה, הרסנית ככל שתהיה, אנו חייבים להמשיך ולהיצמד אף יותר לאותם ערכים, כי בסופו של דבר הם אלו שיכניעו את הטרור האכזרי”.

 יו”ר הועדה המתמדת של ‘ועידת רבני אירופה’ אב”ד בביה”ד לונדון הגאון רבי מנחם געעלי אמר: “הגם שהפיגוע הזה לא כוון נגד יהודים זהו חלק מטרור עולמי המופנה נגד חפים מפשע.

“אנו אין לנו אלא אומנות אבותינו בידנו; להתפלל למלך שהשלום שלו שיביא לציון גואל ומשם יבוא השלום לעולם כולו”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות