אחרי הפרסום בישראל היום: נשיא המועצת הגיע לחזק את אריה דרעי

מול החקירות והשמועות: נשיא 'המועצת', חכם שלום כהן, הגיע הערב אל ביתו של השר אריה דרעי בשכונת הר נוף כדי לחזק ולעודד אותו ואת רעייתו • הבוקר הבהיר בנו של נשיא 'המועצת': "לא היה שום דיבור לשינוי"
אריה ריבקינד
ז' סיון התשע"ז / 01.06.2017 19:08

הלחץ בש”ס: נשיא מועצת חכמי התורה של תנועת ש”ס, חכם שלום כהן, הגיע הערב (חמישי) אל ביתו של אריה דרעי ברחוב הקבלן בשכונת הר נוף בירושלים, כדי לעודד ולחזק אותו בשעה שהוא ורעייתו יפה מתמודדים עם חקירות המשטרה.

הגעתו של נשיא ‘המועצת’ אל ביתו של דרעי נועדה להעביר מסר כי מועצת החכמים תומכת ביו”ר ש”ס  – בניגוד לפרסום בעיתון ‘ישראל היום’ הבוקר, לפיו כבר במהלך חקירת דרעי ועם פרסום החשדות נגדו, פתחו בכירים במפלגה במגעים עם היו”ר לשעבר אלי ישי על חזרתו לראשות המפלגה.

כפי שדווח הבוקר בחרדים10, שעות ספורות לאחר פרסום הידיעה ב’ישראל היום’ – פרסם הגאון רבי יעקב כהן, בנו של נשיא ‘המועצת’, הודעת “הבהרה”:

“בימים האחרונים מפרסמים אנשי ריב ומדון ההולכים נגד רצונו של מרן רבנו עובדיה יוסף זצקו״ל כביכול יש דיבורים בשמי לשנות מהחלטת מרן זצקו״ל בעניין תנועתינו הקדושה ש״ס, בנשיאות אבי מורי מרן שליט”א ובראשות היו״ר הרב אריה דרעי הי”ו אשר אאמו״ר שליט״א סומך את ידיו עליו בכל דבר ועניין, והוא ‘המנהיג’ העומד בפרץ ונלחם בעוז את מלחמתה של תורה למען כלל ישראל.

“והיות ודעתו ידועה לכול הנני להודיע ולהוסיף כי לא היה שום דיבור או אפילו הו״א לשינוי מהוראות מרן אבי שליט״א ומצאוותו הברורה של מרן רבנו עובדיה יוסף זצוק״ל”.

הערב מתקיימת בבית המדרש ‘יחווה דעת’ אזכרה לאמו של שר הפנים, אסתר דרעי ע”ה, במלאות ‘שלושים’ לפטירתה, בהשתתפות רבנים וגדולי תורה.

ביום שני האחרון נחקרו אריה ויפה דרעי במשך כ-11 שעות במתקני יחידת להב 433 שבלוד.

לפי המשטרה, דרעי נחקר בחשד להלבנת הון, מרמה והפרת אמונים, גניבה בידי מורשה, רישום כוזב ועבירות מס.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    הזוי
    01/06/2017 19:59
    רונית
  1. אדם גונב ומתעשר על חשבון הכתמת ציבור שלם ובאים לעודד אותו???

    • יהודי   02/06/2017 12:55

      וכי בית דין פסק ככה???
      אתה מתיימר לקיים את התורה או שיש לך עניין להתנגח