ח”כ ניסן סלומינסקי נחקר במשטרה באזהרה: חשוד בתקיפת נשים

הח"כ מהבית היהודי נחקר במשך 4 שעות בלהב 433, בחשד לביצוע הטרדות ומעשים חמורים בנשים • היועץ המשפטי לממשלה אישר את חקירתו באזהרה, למרות העובדה שלא הוגשו תלונות מצד נשים נגד חבר הכנסת • סלומינסקי השעה עצמו לפני מספר חודשים מניהול ישיבות ועדת חוקה
חיים טוויל
ג' סיון התשע"ז / 28.05.2017 11:23

יו”ר ועדת חוקה של הכנסת, ח”כ ניסן סלומינסקי מהבית היהודי, נחקר הבוקר (ראשון) באזהרה במשרדי להב 433, בחשד לביצוע מעשים חמורים בנשים.

סלומינסקי זומן לחקירה, לאחר שהיועץ המשפטי לממשלה, ד”ר אביחי מנדלבליט, אישר את חקירתו באזהרה.

החלטתו זו של מנדלבליט אושרה למרות העובדה שלא הוגשו תלונות מצד נשים נגד חבר הכנסת.

לאחר כארבע שעות, הסתיימה חקירתו של חבר הכנסת.

בתחילת השנה נחשף כי מספר נשים התלוננו נגד סלומינסקי בפני ועדת הרבנים על כך שפגע בהן. הוועדה עימתה את חבר הכנסת עם הטענות – אולם הוא הכחיש אותן.

בעקבות הפרסומים, סלומינסקי השעה את עצמו לפני מספר חודשים מניהול ישיבות ועדת חוקה של הכנסת. בסוף השבוע פנה היועץ המשפטי לכנסת, עו”ד אייל ינון, לחבר הכנסת סלומינסקי, ודרש ממנו לקבל החלטה באשר לעתידו בתפקיד יו”ר ועדת חוקה.

סלומינסקי עצמו אמר בתגובה, כאשר פורסמו החשדות: “נודע לי מגורמים שונים כי הובא בפניהם מידע מנשים מכובדות ששמעו מנשים אחרות על כך שנפגעו ממני. אני מאוד כואב ומצטער על כך. מעולם לא התכוונתי לפגוע באישה או איש ואם אישה כלשהי נעלבה, נפגעה או חשה אי נוחות כתוצאה מהתנהגותי, הרי שאני מתנצל על כך והייתי מתנצל אף בפניה מעומק לבי לו ידעתי מי היא”.

הח”כ הוסיף: “אני מוכר בקהילות רבות כאדם שתמיד נכון לסייע, וכאיש חם ולבבי וכמקובל בפוליטיקה הישראלית אני מחבק ולוחץ יד או אוחז מרפק, ללא שום כוונה רומנטית או פוגענית. היות ואיני יודע במי מדובר, הרי שעצם המחשבה שנוצרה פגיעה כלשהי מסבה לי צער וכאב עמוק”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות