טרגדיה: הרב של מצפה רמון התנגש ברכב של עובדי גינון בגדרה – ונהרג

רבו של הישוב מצפה רמון בדרום, הרב דניאל בר מוחה ז"ל, נהרג בתאונת דרכים קטלנית בין שני כלי רכב בשדרות בן גוריון בעיר גדרה • הערכה היא כי הרקע לתאונה הוא אירוע לבבי • הלוויתו תתקיים בשעה 18:30 בבית העלמין בגדרה
חיים טוויל
כ"ח אייר התשע"ז / 24.05.2017 13:52

רבה של המועצה המקומית  מצפה רמון שבדרום, הרב דניאל בר מוחה ז”ל, נהרג הבוקר (רביעי), בגיל 63, בתאונת דרכים קטלנית  בין שני כלי רכב בשדרות בן גוריון בעיר גדרה.

חובשים ופרמדיקים של מד”א שהוזעקו לזירה העניקו לו בתחילה טיפול רפואי, אך למרבה הצער לא נותר להם להם אלא לקבוע את מותו, בתום פעולות החייאה.

התאונה התרחשה כאשר הרב בר מוחא ז”ל  התנגש ופגע ברכב של עובדי הגינון במועצת גדרה, בעת שנסע בשדרות בן גוריון בעיר.

על פי הערכה, הרקע לתאונה הוא אירוע לבבי.

גופתו פונתה למכון לרפואה משפטית באבו כביר, שם נערכה לגופה בדיקה חיצונית.

הרב בר מוחא כיהן כרב המועצה במשך 29 שנים. אביו של הרב ז”ל הוא הרב מרדכי בר מוחה, מי שכיהן כרבה של העיר נשר בצפון.

אחיו הוא העיתונאי יוסי בר מוחה, מנכ”ל אגודת העיתונאים בתל אביב.

חובש בכיר במד”א עופר פישר ופראמדיק מד”א שגיא וייץ, שהיו בזירת התאונה, סיפרו: “כשהגענו למקום ראינו גבר כבן 60 שוכב סמוך לרכב לאחר שאזרחים חילצו אותו מכיסא הנהג. הוא היה מחוסר הכרה ללא דופק וללא נשימה וסבל מפגיעות בחזה ובפלג גופו העליון.

“הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני וביצענו פעולות החייאה, הוא היה ללא רוח חיים ולאחר זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותו במקום. נהג הרכב השני נבדק על ידינו גם כן והתפנה באופן עצמאי כשמצבו קל”.

מוישי סגל, חובש רפואת חירום של איחוד הצלה, סיפר: “כשהגעתי לזירה יחד עם חובשים נוספים מיחידת האופנועים של איחוד הצלה ביצענו פעולות החייאה בנהג רכב שהתנגש ברכב שעסק בעבודות גינון. למרבה הצער בתום מאמצי ההחייאה נקבע מותו בזירה. נסיבות התאונה בבדיקה”.

הוא הותיר אחריו אישה וארבעה ילדים.

הלוויתו תתקיים בשעה 18:30 בבית העלמין בגדרה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות