“ניצחון מוחץ אשר צפוי עוד לגדול”: ניסנקורן מוביל עם כ-59%

ספירת הקולות בבחירות להסתדרות תסתיים רק ביום חמישי, אבל במטה של אבי ניסנקורן כבר מדברים על ניצחון מובטח • מוביל בפער של כמעט 20% • אחוז ההצבעה עמד על 45.66% • בערים החרדיות הפער לטובת יחימוביץ, שנתמכה בכל העוצמה בידי סיעת ש"ס ודרעי - קטן מהמצופה
אריה ריבקינד
כ"ח אייר התשע"ז / 24.05.2017 09:00

בבחירות למוסדות ההסתדרות שנערכו אתמול (שלישי) השתתפו 244,050 בעלי ובעלות זכות בחירה, כאשר שיעור ההצבעה הסופי עמד על 45.66%. מדובר בעליה של כ-5.5% לעומת בחירות 2012, אז נתון ההצבעה הסופי עמד על כ-40%.

על ראשות הארגון התמודדו היו”ר המכהן אבי ניסנקורן וסיעתו עוגנים, מול חברת הכנסת שלי יחימוביץ’ וסיעתה הבית החברתי – בה חברה גם סיעת ש”ס.

ספירת הקלפיות המרחביות החלה כבר בשעות הלילה, אך הקלפיות במקומות העבודה – המהוות כ-80% מהקולות – יספרו רק במהלך יום רביעי. קלפיות אלה הועברו הלילה למרכז הספירה בגני התערוכה.

ספירת קולות אלה החלה בשעות הבוקר של יום רביעי ותימשך לאורך היום, ועל פי הערכות תוצאות סופיות יתקבלו רק ביום חמישי.

מטה ניסנקורן הודיע כי על פי ספירת הקולות בקלפיות המגורים ניצח היו”ר המכהן ביתרון של כ-59% לניסנקורן מול 41% ליחימוביץ’. מדובר במידע לא רשמי. מרבית הקולות יספרו במהלך היום (רביעי) ומחר, כך שידיעה סופית בדבר תוצאות הבחירות תהיה רק במהלך מחר.

כתב חרדים 10 מציין, כי מספירה בערים החרדיות עולה, כי הפער לטובת יחימוביץ – שנתמכה בכל העוצמה על ידי ש”ס ואריה דרעי – קטן מהמצופה. כך, למשל, בעיר ביתר עלית קיבל ניסנקורן כרבע מהקולות, בבני ברק הפער היה צמוד, וגם באלעד היה הפער קטן.

ממטה ניסנקורן נמסר בתגובה: “התוצאות בקלפיות מגורים מראות שחברי ההסתדרות בחרו במעשים ולא בדיבורים. 59.07 מול 40.94 זהו ניצחון מוחץ אשר צפוי עוד לגדול, לאור אחוז ההצבעה חסר התקדים שהיה הפעם בבחירות.

“צר לנו שיחימוביץ לא משלימה עם התבוסה וממשיכה במסע הבכי וההשמצות שנמשך כבר שלושה חודשים. עושה רושם ששלי שמה לה למטרה לפגוע בהסתדרות, בוועדי העובדים, בעבודה המאורגנת בישראל וביותר מ- 240 אלף בוחרים – כמות המצביעים הגדולה ביותר ב-20 השנים האחרונות.

בחירות להסתדרות, קלפי

“התנהגותה של יחימוביץ’ מביכה ומבישה, היא לא מכבדת את רצונם הברור של הבוחרים ומנסה לפגוע בהליך הדמוקרטי דרך השמצות מופרכות.”

באתר ‘דבר ראשון’ דווח, כי על פי דיווחים של פעילים מסיעת עוגנים, בראשו עומד אבי ניסנקורן, ניסו אנשי חברת אבטחה של המועמדת שלי יחימוביץ’ לחבל במהלכן התקין של הבחירות ולפסול קלפיות מקומות עבודה שנאספו במרחבים, לקראת העברתן למוקד הספירה המרכזי בגני התערוכה.

על פי הדיווחים,  אנשי חברת האבטחה שנשכרה על ידי יחימוביץ’ נכנסו אל תוך השטח הסטרילי בו מוחזקות הקלפיות, וזאת למרות שאזור זה לא אמור להיות נגיש לאנשים שלא אושרו על ידי ועדות הבחירות.

בחירות להסתדרות, ניסנקורן

על פי הטענות, חלק מהמאבטחים אף ניסו לפגוע בקלפיות כדי להביא לפסילתן.

מטה יחימוביץ’ אמר בתגובה: “האנשים שלנו נכנסו רק למקומות שמותר להם להיכנס אליהם.”

במקביל, מטה מפלגת ‘הבית החברתי’ בראשות יחימוביץ’ דווח במהלך יום הבחירות על תלונות של קלפיות שנפרצו לכאורה במהלך הבחירות. בתמונות שהופצו נראות קלפיות בהן המנעול נפרץ, מה שמעלה חשד כי יד מכוונת טיפלה ואולי החליפה מעטפות הצבעה.

ח”כ שלי יחימוביץ’ טענה עוד כי במטה הבחירות שלה נאספו כ-100 מקרים של הפרת טוהר הבחירות, עליהם הוגשו תלונות לוועדת הבחירות.

הדפס כתבה

5 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    http://hacohen.goop.co.il
    24/05/2017 01:42
    מיכאל הכהן אל חדד
  1. זו טרפה וזו נבלה !!!

  2. אנשי שס הם הזייפנים
    24/05/2017 08:25
    רועי
  3. גואטה אחראי על מערך הזייופ]ים לטובת שלי

  4. יופי, עכשיו שיאיר לפיד ינצח
    24/05/2017 15:46
    בני
  5. ואפשר יהיה לעשות סדר במה שקורה כאן

  6. ש
    24/05/2017 15:59
    מאור
  7. ש”ס מתפוררת

  8. בגלל שס - שלי הפסידה בבחירות!!!
    24/05/2017 17:27
    אני
  9. חשוב שהיא תדע את זה,
    בגלל תמיכתה של שס, הרבה כוחות עבדו נגדה, רק בגלל שס,
    והיא הפסידה מהמהלך,
    בטוח שללא תמיכת שס, היתה מקבלת הרבה יותר.