“אמא, ה’ לוקח רק את הטובים, הוא בגן עדן; הוא היה אבא הכי מושלם”

חלי גד, גרושתו של המתנדב אפי גדסי ז"ל שנהרג בתאונה קטלנית בדרכו להציל חיים, נפרדת ממנו בפוסט - ומצטטת את היתומים הרכים • "שילה, שזכה לחבק את אפי באמבולנס - 'אבא אמרת תמיד שאתה סופרמן... איך סופרמן מת?'"
חיים טוויל
כ"ה אייר התשע"ז / 21.05.2017 00:23

פטירתו הטראגית של מתנדב ‘איחוד הצלה’ אפרים גדסי ז”ל,  בתאונת דרכים קטלנית ביום שישי לפנות בוקר, בעת שהיה בדרכו להגיש עזרה באירוע רפואי – היכה בהלם את כל ידידיו הרבים.

גרושתו, חלי גד, אמם של שלושת ילדיו, נפרדה ממנו בפוסט שפרסמה הלילה:

“אמנם נפרדנו לפני שנתיים, אבל בשנתיים האלו הצלחנו לעשות דרך שלא הצלחנו לעשות בנישואים. תמיד התגאיתי בדרך שלנו.. תמיד בירכתי בליבי שזה אתה ולא מישהו אחר. זכיתי”.

חלי ממשיכה וכותבת: “ידענו תמיד לשים הכל בצד ולשמור על כבוד הדדי גם אם אנחנו לא חושבים אותו דבר. היינו הגרושים הכי לא גרושים שקיימים.. תמיד הסתלבטו עליינו למה בכלל התגרשנו, אם ככה אכפת לנו אחד מהשני.. תמיד ידעתי שאני יקרה לך ואם יש מישו שאהב אותי באמת זה אתה.. נתת הכל ממך גם אם זה היה על חשבונך.. גם כשזה היה במחיר של ‘לאבד’ אותי כביכול, כי כך רציתי וכיבדת את זה כי ידעת שיהיה לי טוב”.

חלי הוסיפה וכתבה: “יצאת אציל נפש ותמיד הערצתי אותך על זה. תמיד מתנהל ללא אגו, אף פעם לא חושב על עצמו, אוהב כל אדם ועסוק בנתינה תמידית. זה מה ששימח אותך תמיד ומילא אותך באמת – הנתינה.. נשתדל להמשיך בדרך שלך”.

על שלושת היתומים הרכים שאפי הותיר אחריו היא כותב: “אשתדל לשמור על המתנות היקרות שהשארת לי. לא יודעת איך אעשה את זה, אבל בטוחה שתשלח לי כוחות. תשמור עלינו מלמעלה. לא מאמינה שאני אומרת את זה”.

בפוסט היא מצטטת את שלושת הילדים: “תדע שאנחנו גאים בך מאוד ואוהבים לנצח. אני והבנים.

“שילה: שזכה לחבק את אפי באמבולנס – ‘אבא אמרת תמיד שאתה סופרמן… איך סופרמן מת?’

“עידו: אמא, ה’ לוקח רק את הטובים והוא בגן עדן ויש לך אותנו אל תהיי עצובה.

“נועם: אמא, אני שונא שאבא מת.. נכון הוא היה האבא הכי מושלם?! וכשהוא קלט שלא יראה אותו יותר.. אמא אני רוצה לראות את הנפש שלו.. איך אפשר?”

את הפוסט חתמה: “תנוח על משכבך בשלום, עשית המון, עשית מספיק. אנחנו נהיה בסדר יומאחד.. תחיה בליבינו תמיד”.

הדפס כתבה

5 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    לא יאומן
    21/05/2017 04:22
    jh
  1. “תמיד הסתלבטו עלינו למה בכלל התגרשנו אם ככה אכפת לנו אחד מהשני… תמיד ידעתי שאני יקרה לך ואם יש מישו שאהב אותי באמת זה אתה… נתת הכל ממך גם אם זה היה על חשבונך… ”

    אולי באמת לא היו צריכים להתגרש?!?!?! אולי היועץ/ת שלה עשה/תה טעות עֲנָק, אולי הגיע הזמן לעצור את השקר והזיוף של התרבות המערבי… האיגוטיסטי…. אני לא שופט את הזוג הצעיר, אני כן מתחנן להיועצים ויועצות למיניהם …..

  2. לבכות
    21/05/2017 20:39
    חני
  3. לקרוא את מה שגרושתו כותבת עליו ולהבין שבאמת היה אדם מיוחד

  4. עצוב
    21/05/2017 20:39
    רון
  5. אז הילדים האלו גם עברו גירושין וגם עוברים כעת יתמות. באמת כואב הלב.

  6. קורע לב
    21/05/2017 20:40
    חיים
  7. ילדים בוכים על מיטת אביהם, זה קורע לב!

  8. ד לקח רק את הטובים
    25/05/2017 20:51
    אברהם
  9. מזהזהעה