יעלון מאיים: “לא יוגש אישום בצוללות? אספר כל מה שאני יודע”

שר הביטחון לשעבר משה יעלון מאיים: "היה בצע כסף בפרשת הצוללות; אם לא יוגשו כתבי אישום, אצא למערכה ציבורית ואספר כל מה שאני יודע" • לשכת נתניהו: שיחפש לעצמו דרכים אחרות לעבור את אחוז החסימה"
אריה ריבקינד
כ"א אייר התשע"ז / 17.05.2017 01:03

 שר הבטחון לשעבר משה (בוגי) יעלון במתקפה נגד נתניהו בפרשת הצוללות: בראיון לעיתונאי ליאור דיין ב’הוט’ הוא האשים את נתניהו במעורבות בפרשת הצוללות, וטען כי ייתכן שאף פעל עבור בצע כסף.

“ידעתי על ראשי ממשלה קודמים שהיו מושחתים”, אמר יעלון. “אבל לשיבוש סדר עדיפויות שבו ראש ממשלה מעדיף עניין כזה או אחר… אולי אפילו בצע כסף… על פני אינטרסים של מדינת ישראל, מבחינתי זה היה משבר.

“אין לי ספק, צריך לחקור את זה. כל עניין כלי השיט והמספנה הגרמנית הוא עניין מזוהם, מעורבים בו אינטרסים שהם לא טובתה של מדינת ישראל”.

יעלון איים: “אם לא יהיה כתב אישום אצא למערכה ציבורית. אספר הכול”.

יודגש,  כי על אף דברי יעלון, היועץ המשפטי לממשלה קבע כי נתניהו אינו חשוד בפרשה, שעד כה במסגרת חקירתה – נגבו עדויות בלבד.

מטעמו של ראש הממשלה נמסר בתגובה: “דברי בוגי הם הבל הבלים ורעות רוח. שקריו הגסים יתבררו ככאלה בהקדם. מיותר לציין, כי משרד המשפטים פרסם הודעה רשמית, על דעת פרקליט המדינה והיועץ המשפטי לממשלה, לפיה ראש הממשלה כלל אינו חשוד בפרשה 3000. מוטב לבוגי שיחפש לעצמו דרכים אחרות לעבור את אחוז החסימה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות