חרדי קיבל משלוח פאזלים לילדים בהם הוסתרו 5 ק”ג קנאביס – ונעצר

הצעיר, בן 25, תושב ירושלים, נעצר על ידי בלשי היחידה המרכזית, לאחר שבחבילה שנשלחה אליו מחו"ל נתפסו 5 ק"ג של קנאביס - בשווי של מעל חצי מיליון ש"ח, בתוך קופסאות פאזלים לילדים
חיים טוויל
כ' אייר התשע"ז / 16.05.2017 15:03

השוטרים השלימו את הפאזל: צעיר חרדי, בן 25, תושב ירושלים נעצר בחשד לייבוא וסחר בסמים. הוא הובא היום (שלישי) לדיון בעניינו בבית המשפט.

ראשיתה של החקירה לפני כשבועיים, בפעילות משטרת ישראל בנתב”ג ואנשי המכס, שאיתרו חבילה שהגיעה מחו”ל והייתה ממוענת לכתובתו של החשוד בירושלים.

שוטרים שבדקו את החבילה הופתעו לראות חבילות פאזלים לילדים כשבתוכן, בין חלקי הפאזלים, שקיות ובהם חומר החשוד כסם מסוג קנאביס – במשקל כולל של כ-5 ק”ג ובשווי של מעל כחצי מיליון ש”ח.

על פי החשד, האיש יצר קשר עם חברת השילוח וביקש שיניחו את החבילה בתא דואר נעול במרכז ירושלים.

שורת פעולות מבצעיות, גלויות וסמויות, אותן ביצעו בלשי היחידה המרכזית, הובילו לאיתור החשוד ומעצרו. הוא נחקר בגין ייבוא וסחר סמים.

מהמשטרה נמסר: “משטרת ישראל פועלת בכל המישורים במטרה למנוע ולסכל כל ניסיון של יבוא סמים מסוכנים לירושלים ולכל הארץ. משטרת ישראל פועלת בנחישות ובאפס סובלנות מול כל ניסיון של חשודים להסוות סמים גם בתוך מארזי צעצועים לילדים שנראים תמימים לכאורה.

“הפעילות המקצועית והנחושה תימשך והמשטרה תפעל תוך אפס סובלנות כלפי כל נסיון להפיץ סמים מסוכנים שברוב הפעמים מגיעים לידיהם של צעירים ובני נוער”.

פאזלים

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות