ביבי עקץ את בנט: שמח שמפלגות אחרות מאמצות דף המסרים שלנו

נתניהו בפתח ישיבת הליכוד: "שגרירות ארצות הברית צריכה לעבור לירושלים וכך צריכות לעשות גם שגרירויות אחרות" • לא הגיב לשאלה אם הוא מעוניין לברך את התאגיד לרגל עלייתו לאוויר
אריה ריבקינד
י"ט אייר התשע"ז / 15.05.2017 16:25

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס בצהריים (שני) בפתח ישיבת סיעת הליכוד לפולמוס על העברת שגרירות ארצות הברית לירושלים.

“שגרירות ארצות הברית צריכה לעבור לירושלים וכך צריכות לעשות גם שגרירויות אחרות, הצגתי את עמדתי זאת בפגישותי עם מנהיגים בעולם, עם כל הסגל הדיפלומטי וגם בסיעת הליכוד”, אמר ראש הממשלה.

נתניהו הוסיף: “לא רק שהעברת השגרירות לא תפגע בתהליך השלום, ההיפך מכך, היא תקדם אותו, על ידי כך שהיא תנפץ את האשליה”.

נתניהו עקץ את נפתלי בנט: “אני שמח לשמוע שגם מפלגות אחרות מאמצות את דף המסרים של הליכוד, טוב מאוד, תמשיכו כך”.

“אנחנו עומדים לפני ביקור היסטורי וחשוב מאוד לביטחון של ישראל, למעמדנו הבינלאומי. מתוך כבוד לארה”ב ונשיאה, ניסיון, נחישות ועמידה איתנה על האינטרסים החיוניים של מדינת ישראל”, הוסיף ראש הממשלה.

ראש הדסק הפוליטי של תאגיד השידור הציבורי ‘כאן’, יואב קרקובסקי, שאל את נתניהו אם הוא מעוניין לברך את התאגיד לרגל עלייתו לאוויר – אך נתניהו לא הגיב לשאלה.

קודם לכן התייחס גם יו”ר הבית היהודי, בפתח ישיבת סיעת הבית היהודי, לביקורו המתקרב של נשיא ארה”ב דונלד טראמפ ולרצונו של טראמפ להביא ל”דיל” עם הפלסטינים.

בנט ציין כי כאשר היה מנכ”ל חברה בארה”ב, הוא למד שבעסקים יש לומר את האמת ולהגיד מה אתה רוצה: “אנחנו צריכים לומר את האמת, לא נאפשר הקמת מדינה פלסטינית שניה על כביש 6, אנחנו לא ניתן שזה יקרה.

“ירושלים תישאר תחת ריבונות ישראל לנצח. אין דבר כזה שני ריבונויות שונות על אותה עיר. ירושלים תהיה רק בריבונות מדינת ישראל. אם נהיה בהירים ונחרצים יכבדו אותנו בצד השני”.

גם יו”ר סיעת יש עתיד,  ח”כ יאיר לפיד, אמר בישיבה שקיימה הסיעה בגבעת התחמושת לציון 50 שנים לשחרור ירושלים: “אני מצטרף מפה לקריאתו של ראש הממשלה לנשיא האמריקאי להעביר ללא דיחוי את שגרירות ארה”ב לירושלים. אין דבר צודק יותר – היסטורית, מוסרית, ערכית – מחזקתנו על ירושלים”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות