“הרבנים אשמים, לא הילד”: בבית שמש הפגינו על זריקת האבן • צפו

תושבים חילונים ודתיים-לאומים מבית שמש הפגינו נגד הקיצונים אחרי שאישה הותקפה באבן בראשה על ידי בן 10 "בגלל לבוש לא צנוע" • הבעל, רפי אסרף: "מי שאשם הוא הרב ששלח אותו. לא מפנה את הכעס כלפי האוכלוסייה החרדית"
חיים טוויל
י"ד אייר התשע"ז / 10.05.2017 19:06

תושבים חילונים ודתיים-לאומים מבית שמש  הפגינו אחר הצהרים (רביעי) בפינת הרחובות נהר הירדן והרצוג, כשדגלי ישראל בידיהם, כנגד האלימות של החרדים הקיצונים בעיר.

ההפגנה התקיימה לאחר שאתמול בערב נפגעה תושבת העיר, רחל אסרף בת 55, מאבן שהשליך עליה ילד בו 10 ברמת בית שמש, בטענה שצעדה בלבוש “לא צנוע”.

היא פונתה על ידי צוות מד”א לבית החולים הדסה עין כרם בירושלים,שם נזקקה לתפרים בראשה.

רפי אסרף, בעלה של רחל, אמר היום כי האשמים בתקיפה הם הרבנים. “שואלים אותי אם תפסו את הילד. יש לי הרבה כעס עליו, אבל הוא לא אשם”, אמר בשיחה עם וואלה.

“מי שאשם הוא הרב ששלח אותו, ויש רבנים שאומרים להם מה לעשות, ובהם המדינה והמשטרה צריכות לטפל – באותם רבנים שהמדינה מסבסדת. אם אכיפת החוק והענישה תתחיל מהם זה יגיע גם לילדים, ואני מקווה שהפציעה הבאה בבית שמש תימנע, כי בקצב הזה היא תקרה”.

רפי הוסיף ואמר: “התחושה קשה. זו פגיעה נפשית לא קלה חוץ מהפגיעה הפיזית, שהיא ממש לא קלה אבל הפצע בפנים הוא חמור מאוד.

“זו העיר שנולדתי בה, אבא שלי היה מהבונים שלה. משפחה לתפארת קמה פה, ואשתי הולכת ברחוב וחוטפת אבן בראש ונזקקת לטיפול, על כלום, על ספורט שהיא רצתה לעשות וללכת לנכדים”.

עם זאת, הוא הבהיר כי אמנם “יש כעס ותסכול, אבל אנחנו גם יודעים לא להפנות את זה כלפי האוכלוסייה החרדית. כולם אומרים ‘קיצוניים’ ו’חלק קטן’, הם חלק לא מבוטל, אבל יש הרבה אחרים שהם בני אדם טובים וחיים איתנו בשכנות, ולצערנו הקיצוניים גוברים על הכול. זה המצב”.

אסרף, שנולד בבית שמש ומאז נישואיהם לפני 34 שנים הם מתגוררים בעיר, עוזב את העיר בשל ההתחרדות.  “לפני שנתיים קנינו בית באשקלון ומכרנו פה”, סיפר לוואלה. “כרגע אנחנו ממתינים שהבית באשקלון יהיה מוכן ועוד שנה-שנתיים נעבור”.

כפי שדווח בחרדים 10, קארין אסרף, בתם של הזוג, כתבה בדף הפייסבוק שלה וכינתה את האירוע “פיגוע”.

“על דבר כזה אני לא עוברת בשתיקה”, כתבה אסרף, “ואני מבקשת מכל הלב שתשתפו שזה איכשהו יגיע לחלאות האלה ואולי הם יבינו מה הם עשו אם עוד יש להם לב.

“היום אחה”צ אימא שלי עשתה הליכה ברחובות בית שמש ואחד..  החליט שזה לא מתאים לו שהיא לא צנועה וככה מסתובבת והעדיף שהיא תדמם בבית חולים, זרק עליה אבן ענקית ופתח לה את הראש. לא פעם ראשונה שזה קורה, כבר זרקו לי על האוטו וירקו עלינו אבל אבן על הראש? למה אתם קיימים בעולם בכלל?”

אסרף הוסיפה: “לראשונה בחיי שאני מלאת שנאה עד כדי איחולים קשים לבני אדם האלה, שהרבה יותר גרועים ממחבלים. לראשונה בחיי אני מתכוונת לפעול ולעבוד קשה כדי לגרום להם לסבול. עד אימא שלי. אני בדרך לטפל במשפחה שלי, באימא שלי שהייתה היום לבד ברגע הזה מדממת וחסרת אונים, ואני לא יכולה להסביר לכם מה עובר לי בלב”.

אסרף  חתמה: “ולך המחבל הדתי, אאחל שהחיים לא יאירו לך פנים, שהאלוקים בו אתה מאמין יראה לך שהדרך האמיתית היא לא לחבל בבריאותו של האדם”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    לכל הסובלים מבעיות חרדה קיצונית נא לגשת לפסיכיאטר ולקחת איתכם את כל הילדים בטוח שכבר נדבקו ממכם
    12/05/2017 05:27
    המטריד
  1. בחרדות ולכן עושים מעשה כזה חילול השם !!!