בית שמש: ילד השליך אבן על אישה בת 50 כי “היא לא צנועה” – ונמלט

האישה, בבת 55, צעדה בסמוך למרכז קניות ברמת בית שמש הילד, שנמלט מהמקום, ביצע את המעשה בטענה שהאישה הולכת בלבוש "לא צנוע" • האישה, שנפצעה קל, פונתה לבית חולים • המשטרה פתחה בחקירה
חיים טוויל
י"ד אייר התשע"ז / 09.05.2017 22:31

העיר בית שמש כבר מצאה עצמה כבר מספר פעמים במרכז  עימותים בין חרדים לחילונים ודתיים-לאומיים שהסעירו את המדינה. אבל הערב, כך נראה, נרשם שיא שלילי חדש של קיצוניות: ילד השליך אבן על אישה בת 55.

האירוע החמור התרחש כאשר האישה צעדה בסמוך למרכז קניות ברמת בית שמש – מרכז השכונה החרדית בעיר. הילד, שנמלט מהמקום, ביצע את המעשה בטענה שהאישה הולכת בלבוש “לא צנוע”.

האישה נפגעה באורח קל מהאבן ופונתה על ידי צוות מד”א לבית החולים הדסה עין כרם בירושלים.

מהמשטרה נמסר: “סמוך למרכז קניות ברמת בית שמש ילד השליך אבן לעברה של אישה בת 55 בטענה שאינה הולכת בלבוש צנוע, ונמלט מהמקום.

“האישה נפגעה באורח קל ופונתה על ידי מד”א לעין כרם. המשטרה מבצעת סריקות במקום. נפתחה חקירה”.

קארין אסרף, בתה של האישה, כתבה בדף הפייסבוק שלה וכינתה את האירוע “פיגוע”.

“על דבר כזה אני לא עוברת בשתיקה”, כתבה אסרף, “ואני מבקשת מכל הלב שתשתפו שזה איכשהו יגיע לחלאות האלה ואולי הם יבינו מה הם עשו אם עוד יש להם לב.

“היום אחה”צ אימא שלי עשתה הליכה ברחובות בית שמש ואחד..  החליט שזה לא מתאים לו שהיא לא צנועה וככה מסתובבת והעדיף שהיא תדמם בבית חולים, זרק עליה אבן ענקית ופתח לה את הראש. לא פעם ראשונה שזה קורה, כבר זרקו לי על האוטו וירקו עלינו אבל אבן על הראש? למה אתם קיימים בעולם בכלל?”

אסרף הוסיפה: “לראשונה בחיי שאני מלאת שנאה עד כדי איחולים קשים לבני אדם האלה, שהרבה יותר גרועים ממחבלים. לראשונה בחיי אני מתכוונת לפעול ולעבוד קשה כדי לגרום להם לסבול. עד אימא שלי. אני בדרך לטפל במשפחה שלי, באימא שלי שהייתה היום לבד ברגע הזה מדממת וחסרת אונים, ואני לא יכולה להסביר לכם מה עובר לי בלב”.

אסרף  חתמה: “ולך המחבל הדתי, אאחל שהחיים לא יאירו לך פנים, שהאלוקים בו אתה מאמין יראה לך שהדרך האמיתית היא לא לחבל בבריאותו של האדם”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות