התפללו • מצבה של החרדית מביתר עלית שנפצעה בתאונה: קשה מאוד

החרדית, בת 42, אם ל-9 ילדים, שנפצעה קשה בדרכה לשמחת אירוסין שערכה אמש אחותה - מאושפזת במצב קשה מאוד בבית החולים 'הדסה' • נהג הרכב, שנפצע קל, זומן לחקירה • נא להתפלל לרפואת הדסה בת מרים
חיים טוויל
י"ג אייר התשע"ז / 09.05.2017 11:20

מצבה של הדסה בת מרים תושבת העיר החרדית ביתר עילית, אם לתשעה ילדים בת 42, שנפצעה אמש (שני) בתאונת דרכים קשה בכביש המוביל  מביתר עילית לעיר בית שמש, בסמוך למושב מטע, ממשיך להיות  גם הבוקר “קשה מאוד”.

היא מאושפזת, כשהיא מורדמת ומונשמת, ביחידה לטיפול נמרץ בבית החולים הדסה עין כרם בירושלים.

מדוברות בית החולים הדסה עין כרם נמסר הבוקר: “מצבה של פצועת התאונה אמש בין רכב פרטי למשאית באזור צור הדסה מוסיף להיות קשה מאוד. היא מונשמת ומורדמת, מטופלת ביחידה לטיפול נמרץ”.

כפי שדווח בחרדים 10, האישה, בת למשפחה מוכרת מאוד בציבור החרדי, עובדת עיתון ‘המודיע’, נסעה עם בני משפחתה לשמחת אירוסין שערכה אתמול אחותן לבן בעלה. האחות התאלמנה לפני כעשור, כאשר בעלה נהרג בתאונת דרכים, ומאז נישאה שוב.

התאונה אירעה כאשר הרכב בו נסעו בני המשפחה בכביש 375, התנגש במשאית.

חובשים ופאראמדיקים של מד”א שהוזעקו לזירה העניקו לפצועים טיפול רפואי ראשוני. ניידת טיפול נמרץ של מד”א פינתה את הפצועה באורח קשה לבית החולים הדסה עין כרם, כשהיא מורדמת ומונשמת. יתר הפצועים קל פונו גם הם לבית החולים. גם נהג המשאית נפצע באורח קל.

חיים דרייפוס, חובש רפואת חירום של איחוד הצלה, סיפר: “מדובר בתאונה עם מעורבות רכב פרטי ומשאית. לוחמי אש חילצו מהרכב פצועה במצב קשה וללא הכרה”.

בתוך כך, נהג הרכב, שנפצע גם הוא קל ואושפז בבית החולים, זומן לחקירה במשטרה.

נא להתפלל לרפואת הדסה בת מרים לרפואה שלמה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    מעניין. הדסה נפצעה ליד צור הדסה
    09/05/2017 19:30
    דוד
  1. ומאושפזת בהדסה.
    צריך לבדוק העניין.