“שמח שחסמו את לה פן”: רבה של צרפת בירך את הנשיא הנבחר מקרון

הרב חיים קורסייה: "מאחל ומתפלל שצרפת תחייה בעושר ועושר באחדות, ואחווה" • קרא לכל המנהיגים הפוליטיים לקחת בחשבון, בכובד ראש, את זעקת הייאוש ואת זעמם של הבוחרים שביאושם בחרו בלה פן, ולחשב מחדש את מסלולם
יצחק פלדמן
י"ב אייר התשע"ז / 07.05.2017 22:40

בתגובה לניצחונו של עמנואל מקרון בבחירות לנשיאות צרפת, אמר הערב (ראשון) הרב הראשי של צרפת וסגן נשיא ׳ועידת רבני אירופה׳, הרב חיים קורסיה, כי הוא מברך את עמנואל מקרון על ניצחונו בבחירות לנשיאות ומאחל לנשיא הנבחר הצלחה רבה.

הרב הביע את שמחתו מניצחון הערכים הרפובליקנים של חופש ושוויון, ומודה לצרפתים הרבים שהתגייסו לחסום את הימין הקיצוני של מארין לה פן.

הרב הראשי מודע היטב עם זאת, כי קולות רבים בחרו במועמדת של הימין הקיצוני וקרא “לכל המנהיגים הפוליטיים לקחת בחשבון, בכובד ראש, את זעקת הייאוש ואת זעמם של הבוחרים שביאושם בחרו בלה פן, לחשב מחדש את מסלולם, לחזור לאנושיות בהתנהגות כלפי האזרח.,לכבד אותו ולדאוג לרווחתו לא רק במילים אלא במעשים” – לקראת הבחירות לחברי הפרלמנט הקרובות.

“הרב נאמן לתפילה למען הרפובליקה שנאמרת בשבת בבוקר בבתי כנסת”, נמסר מלשכתו. “הרב הראשי של צרפת מאחל ומתפלל שצרפת, תחייה בעושר ועושר באחדות, ואחווה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות