נשמע אפור ומשעמם. האמת? דרמה גדולה

למה זה צריך לעניין אתכם? כי, מסתבר, שלא פעם שילמתם יותר עבור מוצרים, אפילו בחנות של רמי לוי במודיעין, כי היא התהדרה במותג הכשרות בד"צ בית יוסף
רביב דרוקר
כ"ח ניסן התשע"ז / 24.04.2017 14:20

בית המשפט הרשיע את הרב אברהם יוסף, רב העיר חולון, בשתי עבירות של הפרת אמונים.

נכון שאין כותרת פחות מושכת מזאת? נשמע כל כך אפור ומשעמם. האמת? דרמה גדולה.

הרב אברהם יוסף הוא בנו של מרן הרב עובדיה יוסף. אחיו הוא הרב יצחק יוסף, הרב הראשי לישראל.

למעשה, הרב אברהם היה אמור להיות המועמד לתפקיד הרב הראשי לישראל, אבל התחקיר של ישראל רוזנר ושלי וחקירת המשטרה, סיכלו את המינוי.

רגע, זו רק ההתחלה.

אח שני של הרב אברהם היה השליט האמיתי של ש”ס במשך שנים ארוכות. הרב משה יוסף הקים אימפריה כלכלית, לא עבור ש”ס, עבורו ועבור המשפחה.

במוקד האימפריה מותג כשרות משגשג. בד”צ בית יוסף.

למה זה צריך לעניין אתכם? כי, מסתבר, שלא פעם שילמתם יותר עבור מוצרים, אפילו בחנות של רמי לוי במודיעין כי היא התהדרה במותג הכשרות בד”צ בית יוסף.

כן, כן, גם אם אתם חילונים גמורים, שמעוניינים מקסימום בכשרות רגילה של הרבנות הראשית, קניתם בשר טרי שמתגאה בכשרות מהדרין לציבור הספרדי, שנקראת בד”צ בית יוסף, מותג שכמובן ייקר את הבשר שלכם בסכומים לא מבוטלים.

מעניין כמה מבוחרי ש”ס יודעים שהשופט צחי עוזיאל קבע היום שהרב יוסף, בהיותו רב העיר חולון ורב העיר אור יהודה דאג שעסקים שרוצים כשרות למהדרין עבור הציבור הספרדי יוכלו לקחת רק בד”צ בית יוסף, שמעשיר במישרין את אחיו?

מעניין אם אריה דרעי יגיד על זה מילה (שום סיכוי); מעניין אם מישהו מש”ס יתבטא עניין; אולי ח”כ גואטה, שמתסמן כדמות מעניינת שלא דופקת חשבון.

התחקיר ששידרנו לפני 4 שנים היה הרבה יותר רחב מפסק הדין שניתן היום. הוא כלל את החיבורים המרתקים לפוליטיקה, לסיבה בגינה ישראל כץ חושב שהוא אחראי לכך שנתניהו הפך לראש ממשלה, למעורבות של אריאל אטיאס בכול הסיפור הזה, ולמקומות רבים נוספים בארץ בהם בד”צ בית יוסף עלה ופרח כשהזרוע הפוליטית שנקראת ש”ס, נמצאת בשלטון.

• מתוך הבלוג של רביב דרוקר

הדפס כתבה

3 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    מדבר שטויות, כולם מדברים שדרעי שלח אותך לעשות את התחקיר, כדי למחוק את משה משס, ואת הרב אברהם מהרבנות.
    24/04/2017 17:33
    תלמיד מרן
  1. כולם יודעיםש אאתה חבר של דורעי.

  2. הכפשות ועלילות
    24/04/2017 20:33
    חולוני
  3. לא ראוי לפרסום כלל ובפרט לא באתר חרדי!!!
    כל מה שריח תורה/ חרדים נודף ממנו, דרוקר בראש המשמיצים.
    אוביקטיביות לשמה במקרה דנן……

  4. מי שרוצה דוקא בדץ שישלם !!!
    24/04/2017 20:47
    אלי
  5. מר דרוקר לא מבין מה הקשקוש הזה .. למה שאנשים יקנו דוקא בית יוסף , מי שכל כך רוצה שישלם .
    שוק חופשי אחי !!!
    ואגב אני לא רואה שמורים בטיב טעם או במעדניות ללא הכשר זולים יותר , מעניין מאוד מי גונב שם את כל הכסף שחוסכים מהרבנים ומהעמלות הרבות שנחסכות בגין (אי) הכשרות .