‘הפלס’ מתבכיין: הגשנו תלונות על הטרדות – אבל המשטרה התעלמה

ביטאון הפלג הירושלמי, שבכיריו חשודים באיומים וסחיטה, פרסם מסמך 'אני מאשים' בו הוא טוען: המשטרה מתעלמת מתלונות שהוגשו על ידי מפרסמים שפרסמו בעיתון - וספגו התרדות והתנכלויות באותה שיטה
יוסף גרינבוים
כ"ח ניסן התשע"ז / 24.04.2017 12:57

עיתון ‘הפלס’, ביטאון הפלג הירושלמי, שבכיריו חשודים באיומים וסחיטה, פרסם הבוקר (שני) מסמך מתבכיין – ‘אני מאשים’ – בו הוא טוען כי המשטרה מתעלמת מתלונות שהוגשו על ידי מפרסמים בעיתון, שהוטרדו באותה שיטה המיוחסת להם.

“תחת שם הקוד המזוויע ‘יידוע המפרסמים’ ביצעו ומבצעים רודפי עולם התורה איומים, הטרדות, התנכלויות, מעשי אלימות ורדיפה חולנית של כל מי שהעז ומעז לפרסם בביטאון עולם התורה ‘הפלס’ מודעה עסקית. הם לא ‘מיידעים’. הם מענים ומייסרים מילולית ופיזית כל מי שחשוד בעיניהם שידיעתו אינה מספקת”, טוען העיתון.

לפי העיתון, הוגשו למשטרה תלונות – אך השוטרים בוחרים להעלים עין.

“שם גם לא מדובר בניסיון לקבלת מידע אינפורמטיבי שאינו ניתן לפלח אוכלוסיה, אלא לאחר פרסום המודעה, כ’עונש’ על פרסומה, דבר שאין לו הצדקה בשום חוק. הדברים ידועים לכל, ובוודאי שידועים הם למשטרת ישראל, למערכת אכיפת החוק והמשפט בישראל, ובכל זאת – בחרו גורמים אלו להתנכל ולעצור דווקא את מוציאי הפלס לאור …אותן האשמות בדיוק! עולם הפוך ראיתי! הקוזק הנגזל מהסיפורים מזמן כבר היה מאדים מבושה”.

היום תבקש המשטרה להאריך את מעצר בכירי עיתון ‘הפלס’, ביניהם העורך נתי גרוסמן והמנכ”ל שמוליק אלישיב, בפעם השלישית.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    תתבישו לכם
    25/04/2017 03:35
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  1. הכותרת “מתבכיין” היא נסיון מכוער להציג את הדברים באור קטנוני, בעוד שהם העלו נקודה אמיתית שהרדיפה היא חד צדדית, היינו יתד מפעיל רשת טרור נגד הפלס ופעילי הפלס בסך הכל מבקשים שלא יחרימו אותם, ובמקום שהמשטרה תעשה דין צדק ותחקור על הקרטל המכוער הזה הם מעדיפים לרדוף את הפלס בעקבות דעותיו בנושא שילוב חרדים בחברה הישראלית, כפי שחשב סגן שר הביטחון מר אלי בן דהן.

  2. הטרדות ולא התרדות. לחזור לשנן העברית. ושננתם לבניך מר גריבוים
    14/06/2017 07:39
    מויישה שוורצעקוף
  3. לחזור ללמוד לימודי ליב”ה