אמו של הדר גולדין הטיחה בנתניהו בבכי: הפכת אותנו לאויב העם • צפו

הדיון על 'צוק איתן' הפך לזירת עימות בין הורים שכולים לח"כים • לאה גולדין, אמו של הדר הי"ד, הטיחה בנתניהו: 'שלוש שנים שומעים 'אני אח שכול' - את אח שלך החזירו. בבקשה לא להלך אימים עלינו" • כשח"כ זוהר אמר: "הטענות מוגזמות" - השיבה לו: "אל תענה לי, חצוף שכמותך"
אריה ריבקינד
כ"ג ניסן התשע"ז / 19.04.2017 14:12

מהומה בדיון: ד”ר לאה גולדין, אמו של הדר גולדין הי”ד שגופתו מוחזקת על ידי ארגון הטרור חמאס ברצועת עזה, תקפה היום (רביעי), בדיון הוועדה לביקורת המדינה על דוח המבקר על צוק איתן, את ראש הממשלה נתניהו ואמרה כי הוא הפך את משפחתה ואת משפחתו של אורון שאול ל”אויבי העם”.

“תתביישו לכם!”, קראה לעבר חברי הכנסת שלקחו חלק בדיון.

גולדין ביקרה גם את הדוח והטיחה לעבר המבקר: “דוח המבקר שכח או שדאגו שישכח, שני חיילים מצטיינים: הבן שלי הדר גולדין ואורון שאול, שנחטפו למנהרות. היה חשוב למבקר להדגיש שהיה עובד זר חלל. אבל לא הוזכרו שני שבויים בעזה. אי אפשר לקרוא להדר ואורון חללים, הם לא חללים, הם נעדרים”.

גולדין שאלה: “האם החלטתם סופית שגורלם נחתם? איך סיימתם את המבצע כשהם שם? אם חטיפה הייתה מטרת המבצע אז המלחמה לא נגמרה. שמענו שהרמטכ”ל מציין שהחזרת גופות היא חובה של הצבא. זו לא חובה ואנחנו לא בנק. חמאס רצה לחטוף והיום יש לו שני חיילים. השאלה אם תצליחו להחזיר אותם בלי להוריד את המדינה ביגון שאולה היא זו שתקבע את תוצאות מבצע ‘צוק איתן”‘.

גולדין, שבכתה במהלך דבריה, המשיכה להטיח בנתניהו ובחברי הכנסת: “תתביישו לכם, אתם הולכים לבית הגופות? אתם עולים לקבר גופת יקירכם בעוד שבוע? הולכים למוזיאון גופת בגין? ועומדים ביום הזיכרון לגופות חללי צה”ל? זה מה שאנחנו בעיניכם? דוח פתולוגי? הבנים שלנו זה עדות לניצחון המנהרות. שנתיים וחצי לאחר המבצע, הקבינט לא התכנס לדון בעניין החיילים השבויים. טובעים בתירוצים ובוועדות ובאישורים של פורומים”.

אמו של הדר הטיחה לעבר ראש הממשלה: ”שלוש שנים אנחנו שומעים ‘אני אח שכול’ – את אח שלך החזירו. בבקשה לא להלך אימים עלינו. הפכת אותנו לאויב העם”.

ח”כ מיקי זוהר (ליכוד) התפרץ לעבר לאה גולדין ואמר: “זה לא בסדר, הטענות שלך מוגזמות”.

גולדין תקפה אותו בתגובה: “אל תענה לי, חצוף שכמותך, איפה אתם חברי הכנסת? מתי בפעם האחרונה שאלתם מתי מחזירים את שני הבנים? תתביישו לכם”.

ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר בדיון: “אנחנו עושים כל מה שאנחנו יכולים בשביל להחזיר את רון והדר, אבל יש סיכונים שאני לא מוכן לקחת”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות