מתלוננת נגד הרב ברלנד על ביקורי ליצמן ומשפחת פרוש: “שייתביישו”

שר הבריאות יעקב ליצמן וסגן השר מאיר פרוש ובנו ישראל ערכו ביקור אצל הרב אליעזר ברלנד שהורשע במעשים חמורים - ועוררו זעם ציבורי • אחת המתלוננות תוקפת: "זו התמיכה והעידוד שאתם נותנים לכל האנשים האומללים שסבלו"
חיים טוויל
כ"ג ניסן התשע"ז / 18.04.2017 22:53

שר הבריאות יעקב ליצמן וסגן שר החינוך מאיר פורוש ובנו ישראל, ראש העיר אלעד, ערכו היום (שלישי), כפי שדווח בחרדים10, ביקור אצל הרב אליעזר ברלנד, מנהיג קהילת ‘שובו בנים’ של ברסלב, ששוחרר לפני חג הפסח למעצר בית מלא במלונית הממוקמת בצמוד לבית החולים הדסה עין כרם.

המפגשים, שהתקיימו בנפרד, גררו ביקורת ציבורית, על כך שנבחרי ציבור בחרו לבקר עבריין שהורשע על פי הודאתו במעשים חמורים.

אחת המתלוננות נגד הרב ברלנד תקפה בשיחה עם חדשות 2 את המפגשים ואמרה: “זו בושה וחרפה. הם צריכים להתבייש על זה שהם הלכו לבקר את הבן אדם הזה. זו התמיכה והעידוד שאתם נותנים לכל האנשים האומללים שסבלו מאותו בן אדם רשע ואכזר? גועל נפש, תתביישו לכם.

המתלוננת הוסיפה ואמרה: “אם יש לך כיפה ופאות מהצדדים ואתה יודע מה הבן אדם הרשע והאכזר הזה עשה, לנו הרס לנו את החיים, ובמקום לתת לנו תמיכה ועידוד אתה הולך ומבקר את הבן אדם הזה?!”

גורמים בסביבתו של הרב ברלנד לא מתרגשים מהביקורת. “יראה הציבור וישפוט איך התקשורת קופצת כשמגיעים אישים כאלה ואחרים שבקשר עם הרב יותר משלושים שנה לבקר את הרב כשהוא בבית חולים”.

עו”ד רותם טובול, פרקליטתו של הרב ברלנד מסרה בתגובה לחדשות 2: “כבוד הרב ברלנד עדיין חולה מאוד, ומעת לעת מאושפז בבית חולים. בימי החג שחלו עלינו לטובה, רבנים ומכובדים רבים הגיעו לאחל לו בריאות והחלמה מהירה”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות