ביבי: לקרוא לברגותי מנהיג פוליטי, זה כמו לקרוא לאסד רופא ילדים

ראש הממשלה תקף את ה'ניו יורק טיימס' שהגדיר את ברגותי, המוביל את שביתת הרעב של המחבלים הכלואים "מנהיג פלסטיני" - "אלה מרצחים, אלה טרוריסטים ואנחנו בצד הצודק, המוסרי"
אריה ריבקינד
כ"ב ניסן התשע"ז / 18.04.2017 13:39

ראש הממשלה בנימין נתניהו תקף היום (שלישי) באירוע מימונה בדימונה את פרסום מאמרו של רב המחבלים מרואן ברגותי ב’ניו יורק טיימס’ – שם הוגדר כמנהיג פלסטיני, בעוד העובדה שברגותי הוא מחבל רוצח שמרצה בישראל חמישה מאסרי עולם.

“קראתי שלשום מאמר בעיתון ‘ניו-יורק טיימס’ שמציג את רב-המחבלים ברגותי כ’פרלמנטר ומנהיג’. העיתון חזר בו כי אנחנו הערנו להם”, אמר נתניהו – והדגיש: ”לקרוא לברגותי ‘מנהיג פוליטי’ זה כמו לקרוא לאסד ‘רופא ילדים’. אלה מרצחים, אלה טרוריסטים, ואנחנו לעולם לא מאבדים את הבהירות שלנו, כי אנחנו בצד הצודק. אנחנו בצד המוסרי – והם בצד הלא צודק ובצד הלא מוסרי”.

ראש הממשלה הוסיף: ”הבהירות המוסרית הזאת, הנכונות להגן על הארץ שלנו, הנכונות להילחם באלה שבאים להכחיד אותנו, זה אחד מהכוחות הגדולים שלנו, לצד אהבת ישראל. אהבת ישראל מתבטאת בשפע הזה, ביופי הזה, בחום הזה. אנחנו נמשיך לפתח את המדינה שלנו ונמשיך תמיד לשמור עליה”.

הבוקר פרסמו עורכי הניו יורק טיימס הבהרה, לפיה המאמר “כשל במתן הקשר מספק על ידי הצגת העבירות בהן הורשע – מדובר בחמישה תיקי רצח וחברות בארגון טרור”.

לצד ראש הממשלה השתתפו באירוע בדימונה גם יו”ר הקואליציה דוד ביטן וחברי הכנסת נאוה בוקר ואורן חזן.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות