אסון הכנרת: נמצאו גופות לירון כראדי מנתניה ונחמן איטח מביתר עלית ז”ל

בעזרת הסונאר של חיל הים שהותקן על אחת הסירות המשתתפות בחיפושים אחר שלושת הנעדרים הצליחו הכוחות לאתר במים שתיים מהגופות • יימשכו מאמצי החיפוש בניסיון לאתר את גופתו של איתמר אוחנה מקרית שמונה • השלושה נסחפו לים בשלושה מקרים נפרדים ביום רביעי שעבר
יוני גרין
כ"ב ניסן התשע"ז / 17.04.2017 21:05

אחרי שישה ימי חיפוש במי הכינרת: בעזרת הסונאר של חיל הים, שהחל אתמול בסריקות, אותרו הערב (שני) גופותיהם של לירון כראדי בן 17 ז”ל ונחמן איטח בן 21 ז”ל, מביתר עלית.

בהודעה של משטרת ישראל נמסר: “הסתיימה מלאכת זיהוי הנעדרים על ידי בני המשפחה. משטרת ישראל תמשיך במאמצי החיפוש עם כלל הכוחות והאמצעים עד לאיתור הנעדר השלישי”.

קודם לכן הודיעה המשטרה כי במסגרת החיפושים אחר שלושת הנעדרים בכנרת, כלל המאמצים הובילו למציאת שתי גופות באזור בו התמקדו החיפושים.

“ספינה מתאימה שנשכרה על ידי משטרת ישראל שעליה הותקן סונאר וציוד מתקדם נוסף של חיל הים הצליחו לסמן עבור הצוללנים את מיקום הגופות ולאפשר להביא אותם לחוף לצורך זיהוי.

“העובדה שהגופות נמצאו בתוך התיחום שסומן באמצעות ממצאי החקירה המורכבת, מוכיחה שסדר הפעולות לניהול החיפושים התבצע בצורה מיטבית. טרם הסתיימה סריקת כל השטח שתוחם”, נאמר בהודעת המשטרה.

“משטרת ישראל המפקדת על כלל מאמצי החיפוש בימים האחרונים מאז היעדרות הצעירים והזוכה לשיתוף פעולה הדוק עם צה”ל וכוחות ההצלה האחרים, תמשיך במאמצי החיפוש בניסיון לאתר את כלל הנעדרים”.

איתמר אוחנה (19) מקרית שמונה, נחמן איטח (21) מביתר עילית ולירון כראדי (17) מנתניה נסחפו בכינרת ביום רביעי האחרון כששהו על מזרני ים בימה, בשלושה מקרים נפרדים, ומאז התנהלו חיפושים אחריהם.

איטח ז"ל

מפכ”ל המשטרה רוני אלשיך אמר בהערכת מצב שקיים בכינרת ביום ראשון בבוקר, כי הנחת העבודה היא שהנעדרים שנסחפו על מזרני ים ברוחות העזות – ככל הנראה אינם בחיים.

במהלך החיפושים הופעלו רחפנים ובלון תצפית של משטרת ישראל. אתמול משעות הצהריים הצטרף למאמצי האיתור צוות מחיל הים ובאמצעות סונאר הצוות מבצע סריקה תת-מימית על שטח נרחב בניסיונות האיתור.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות